islam9503
Üye
abi satın almak için kredi kartı şart mı ?Kesin bir şey söyleyemem ama olacak inşallah
Vine'ın durumuna da bağlı ilgi görmezse instagram da ilgi görmeyecek demektir.
abi satın almak için kredi kartı şart mı ?Kesin bir şey söyleyemem ama olacak inşallah
Vine'ın durumuna da bağlı ilgi görmezse instagram da ilgi görmeyecek demektir.
Sayfayı kaydırınca geliyor sayfabuy now dedikten sonra sayfayı yükleyip beyaz ekran kalıyor ?

Sayfayı kaydırınca geliyor sayfa![]()

alanlar telefona format attıktan sonra nasıl kullanabılecek ?Merhaba arkadaşlar,
Hepimizin bildiği üzere Nokia devrinin kapanması ve Symbian'ın rafa kaldırılmasının ardından uygulama desteği de kesildi. Haklı olarak geliştiriciler de Symbian'dan uzaklaştı.
Uzun bir aranın ardından yeni ve son uygulamam olan "Vine for Symbian"ı sizlere sunmak istiyorum.
Ekran Görüntüleri
Vine videoları çekip gönderme dışında tüm fonksiyonları çalışmaktadır.
Bunlara yeni kullanıcı kaydı ve yorum yapma da dahil.
Uygulama genel hatlarıyla tamamlandı.
Evet arkadaşlar uygulama genel anlamda bugün bitti.
İlk defa maxicep te paylaşıyorum.
Bazı özellikleri güncelleme ile eklemeyi düşünüyorum.
Sürüm: v0.8
Fiyat: 3 $ (Uygulama ücretsiz kullanılamaz)
İmza: Smart Installer - Signed
Link:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Not: Satın alım yaptığı halde kullanamayan kullanıcılara destek sağlanacaktır.
Fazlası için takipte kalın!
mobile ödeme oluyo mu akın abi?lisans bilgileri sunucuya kaydediliyor aynı cihaz üzerinde aynı email adresini "Restore Purchase" bölümüne girdiğinizde tekrar aktive oluyor![]()
ii dusunmussun ellerıne sağlıklisans bilgileri sunucuya kaydediliyor aynı cihaz üzerinde aynı email adresini "Restore Purchase" bölümüne girdiğinizde tekrar aktive oluyor![]()

malesefmobile ödeme oluyo mu akın abi?


pay pal açamıyoruz abi kredi kartı yok yoksa çoktan alıcammalesef
Uygulama v0.9 sürümüne güncellendi.
Yenilikler:
* Türkçe dil desteği
* Video ses seviyesi ayarlama
* Küçük kod düzenlemeleri
Uygulamayı güncelleme menüsünden güncelleyebilirsiniz![]()

maxicep mobil sürümü çok iyi bence gerek yok uygulamayaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbenden 5tane 5yildiz
Maxicep Uygulamanida bekliyoruz vine benzer bi arayuz olsa cok guzel olur ucret koysanda alirim...
bi önerim daha olacak, vine ve instagramın kullanıcı kitlesi benzer değil, instagramı kullanan ve kullanmak isteyen kişi sayısı çok daha fazla emin ol vine'ı satın alanlardan çok daha fazla bir satın alım olacaktır. nokia telefonumdan memnunum ama artık instagramın çıkmamasından bıktım. Değil 2 dolar 20 dolar bile veririm yeter ki boş zamanlarımda instagramda gezinebiliyim
