[Akinorta] Vine v1.1 Symbian^3 signed

Sponsorlu Bağlantılar

islam9503

Üye


ringofdie

ringofdie

Üye
buy now dedikten sonra sayfayı yükleyip beyaz ekran kalıyor ?
 
Son düzenleme:

jetblacklife27

Üye
paypal hesabı olan biri bulabilirsem anında alıp deneyeceğim :) ellerine sağlık :)
 
okankayci

okankayci

Üye
Merhaba arkadaşlar,
Hepimizin bildiği üzere Nokia devrinin kapanması ve Symbian'ın rafa kaldırılmasının ardından uygulama desteği de kesildi. Haklı olarak geliştiriciler de Symbian'dan uzaklaştı.
Uzun bir aranın ardından yeni ve son uygulamam olan "Vine for Symbian"ı sizlere sunmak istiyorum.

Ekran Görüntüleri




Vine videoları çekip gönderme dışında tüm fonksiyonları çalışmaktadır.
Bunlara yeni kullanıcı kaydı ve yorum yapma da dahil.
Uygulama genel hatlarıyla tamamlandı.

Evet arkadaşlar uygulama genel anlamda bugün bitti.
İlk defa maxicep te paylaşıyorum.
Bazı özellikleri güncelleme ile eklemeyi düşünüyorum.

Sürüm: v0.8
Fiyat: 3 $ (Uygulama ücretsiz kullanılamaz)
İmza: Smart Installer - Signed
Link:


Not: Satın alım yaptığı halde kullanamayan kullanıcılara destek sağlanacaktır.

Fazlası için takipte kalın!
alanlar telefona format attıktan sonra nasıl kullanabılecek ?
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
lisans bilgileri sunucuya kaydediliyor aynı cihaz üzerinde aynı email adresini "Restore Purchase" bölümüne girdiğinizde tekrar aktive oluyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ringofdie ve okankayci

islam9503

Üye
okankayci

okankayci

Üye

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
mobile ödeme oluyo mu akın abi?
malesef :(
Uygulama v0.9 sürümüne güncellendi.
Yenilikler:
* Türkçe dil desteği
* Video ses seviyesi ayarlama
* Küçük kod düzenlemeleri

Uygulamayı güncelleme menüsünden güncelleyebilirsiniz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ringofdie

islam9503

Üye
malesef :(
Uygulama v0.9 sürümüne güncellendi.
Yenilikler:
* Türkçe dil desteği
* Video ses seviyesi ayarlama
* Küçük kod düzenlemeleri

Uygulamayı güncelleme menüsünden güncelleyebilirsiniz :)
pay pal açamıyoruz abi kredi kartı yok yoksa çoktan alıcam :(
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Yeni güncellemi güzel olmuş. Sıkıntı yok Türkçe güzel olmuş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: akinorta
ringofdie

ringofdie

Üye
güncelleme ile daha iyi oldu ses seviyesi lazımdı
 
  • Beğen
Tepkiler: akinorta
@Safak

@Safak

Üye
benden 5tane 5yildiz :)
Maxicep Uygulamanida bekliyoruz vine benzer bi arayuz olsa cok guzel olur ucret koysanda alirim...
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi

h.ozdemir09

Üye
akın abi twitterdan ulaşan kişi benim :D bi önerim daha olacak, vine ve instagramın kullanıcı kitlesi benzer değil, instagramı kullanan ve kullanmak isteyen kişi sayısı çok daha fazla emin ol vine'ı satın alanlardan çok daha fazla bir satın alım olacaktır. nokia telefonumdan memnunum ama artık instagramın çıkmamasından bıktım. Değil 2 dolar 20 dolar bile veririm yeter ki boş zamanlarımda instagramda gezinebiliyim
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
vine'ı genel anlamda tamamladıktan somra instagram şubatta gelecek :)
uygulama v1.0 sürümüne güncellendi.

Eklenen özellikler:
Kullanıcı bilgilerini düzenleme
Upload'a hazır olun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: h.ozdemir09, ringofdie, tupyupp ve 2 diğerleri
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi bence uygulamadan çıkarken çıkılsin mı gibi birşey sorsun sürekli yanlışlıkla çıkıyorum, bunu birtek ben mi yapıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: akinorta
celilcemre

celilcemre

Üye
çok teşekkürler
 


Üst Alt