[Akinorta] Vine v1.1 Symbian^3 signed

Sponsorlu Bağlantılar

omardaff

Üye
Niye ıngilizce ?
Niye ıngilizce ?
 


omardaff

Üye
ooo teşekkürler
 

nazmican6180

Üye
Kafanızı yormayın nokia devri rafa kalkmıyor nokia yaptığı android tabletten sonra simdi android cep telefonu yapacak inşallah güzel bişi olur nokia efsanesi yeniden başlar.
 

jackcaner

Üye
güzel uygulama teşekkürler, uploadda gelsin tam olucak ama paypal hesabı lazım bize yoksa zor alırım. Bi hesap verin alalım,çogu kişi alamıyodur bu yüzden.instagram yaparsanız uploadlı süper olur. Teli değiştirip almam lumia :
 
ringofdie

ringofdie

Üye
güzel uygulama teşekkürler, uploadda gelsin tam olucak ama paypal hesabı lazım bize yoksa zor alırım. Bi hesap verin alalım,çogu kişi alamıyodur bu yüzden.instagram yaparsanız uploadlı süper olur. Teli değiştirip almam lumia :
allabout symbiandaki vine haberine bakıyodum altında akın ortanın instagramlı yorumu var resim güzel gözüküyor :bud:
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
1-2 güne instagram geliyor. Upload ve register tamam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: @Safak, ringofdie ve asigsasi
ringofdie

ringofdie

Üye
İnstagram yazı şeklini aynen yapamazmısın küçük değişiklikler ile telifemi girer bilmiyorum
 
@Safak

@Safak

Üye
bide su maxicep uygulamasi yapsan..
 

islam9503

Üye
oh be gelmiş sonunda ama pay pal hesabım yok samsunda oturupta pay pal hesabı olan var mı instagram çok gerekli ya :)
oh be gelmiş sonunda ama pay pal hesabım yok samsunda oturupta pay pal hesabı olan var mı instagram çok gerekli ya :)
banka hesabi falan yok mu oraya yatırsak parayı
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
ilk sürümde direct olmayacak uygulamanın ilgisi ve seyrine göre ekleyeceğim.
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
abi ne zaman çıkacak peki bir de banka hesabınız var mı ya da tl falan yükletsem :)
Bugün yarın yayınlayacağım. Resim efektleri üzerinde çalışıyorum. 5-6 efekt ekliyorum şimdilik.
Alternatif güvenli ve lisans kurulumu uygun olan başka bir ödeme yöntemi yok malesef. En iyisi paypal :)
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi biraz ekran görüntüsü paylaşır mısın :)
 


Üst Alt