Fenomenon
Üye
2. Dünya muamelesi ile alakası yok. 2ghz işlemci ile gelip 100 lira daha pahalı olsa daha iyi mi olurdu. Kimse almazdı. Asus da bunu bildiğinden dolayı daha ucuz versiyonu getirdi.2. Dunya ulke muamelesini demek zenfone da yapiyor. Ve halen aliyorsunuz yani zenfone ve samsung helal olsun![]()
GM geçen sene 650'ye telefon getirdi kapış kapış sattı. Bu sene 900'e getirdi, kimse almayınca 600'e minisini getirdi.
Adamlar kimsenin hayrına telefon getirmiyor. Türkiye pazarını analiz edip ona göre telefon getiriyor.

çok çabuk karar değiştiriyorum ama üstün özellikli olunca cihazlar ve görünüş çok hoş olunca dayanamıyorum kısacası 

