Asus zenfone 5 mi? Zenfone 6 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Fenomenon

Fenomenon

Üye
2. Dunya ulke muamelesini demek zenfone da yapiyor. Ve halen aliyorsunuz yani zenfone ve samsung helal olsun :D
2. Dünya muamelesi ile alakası yok. 2ghz işlemci ile gelip 100 lira daha pahalı olsa daha iyi mi olurdu. Kimse almazdı. Asus da bunu bildiğinden dolayı daha ucuz versiyonu getirdi.
GM geçen sene 650'ye telefon getirdi kapış kapış sattı. Bu sene 900'e getirdi, kimse almayınca 600'e minisini getirdi.
Adamlar kimsenin hayrına telefon getirmiyor. Türkiye pazarını analiz edip ona göre telefon getiriyor.
 


Luck Star

Luck Star

Üye
2. Dünya muamelesi ile alakası yok. 2ghz işlemci ile gelip 100 lira daha pahalı olsa daha iyi mi olurdu. Kimse almazdı. Asus da bunu bildiğinden dolayı daha ucuz versiyonu getirdi.
GM geçen sene 650'ye telefon getirdi kapış kapış sattı. Bu sene 900'e getirdi, kimse almayınca 600'e minisini getirdi.
Adamlar kimsenin hayrına telefon getirmiyor. Türkiye pazarını analiz edip ona göre telefon getiriyor.
2500 liraya htc 3500liraya on siparisle iphone alanlarin oldugu bir ulkede yasiyoruz. Kaliteli birsey yollasin bakalim fiyata bakiyorlar mi
 
caps6

caps6

Üye
aslında asus ikisinide getirebilirdi işlemcisi yüksek olanının fiyat farkı neyse ekleyip onuda farklı fiyata satabilirdi isteyen hangisine önem veriyorsa onu alırdı.Birde asus un 4.5 modeli var onuda getirmeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
Fenomenon

Fenomenon

Üye
2500 liraya htc 3500liraya on siparisle iphone alanlarin oldugu bir ulkede yasiyoruz. Kaliteli birsey yollasin bakalim fiyata bakiyorlar mi
Hocam gerçekten öyle olmuyor. Asus yılların pc markası, tüm dünyada söz sahibi ama hala "telefon üretiminde tecrübesiz, asus marka telefon alınmaz" diyenler var. Iphona 2650 veren iphone çok iyi olduğu için mi veriyor. Sokak ropörtajları bir video yapmıştı. Ip6 alır mısınız diye. Herkes alırız dedi. Oysaki ip6 daha tanıtılmamıştı bile. Ayrıca Apple SD kart koymuyor ve 10$ maliyeti olan depolama alanı için 300 lira fazladan para istiyor. Bu düpedüz milleti kazıklamaktır. Bence asıl müşteriyi salak yerine koyan apple'dır.
aslında asus ikisinide getirebilirdi işlemcisi yüksek olanının fiyat farkı neyse ekleyip onuda farklı fiyata satabilirdi isteyen hangisine önem veriyorsa onu alırdı.Birde asus un 4.5 modeli var onuda getirmeli.
4.5" olan yeni çıktı. Daha satışa sunulmadı sanırım. Bence 4.5" getirirse çok iyi olur. Şahsen ben 5"i bile fazla buluyorum. Benim gibi büyük telefon istemeyenler var.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Hocam gerçekten öyle olmuyor. Asus yılların pc markası, tüm dünyada söz sahibi ama hala "telefon üretiminde tecrübesiz, asus marka telefon alınmaz" diyenler var. Iphona 2650 veren iphone çok iyi olduğu için mi veriyor. Sokak ropörtajları bir video yapmıştı. Ip6 alır mısınız diye. Herkes alırız dedi. Oysaki ip6 daha tanıtılmamıştı bile. Ayrıca Apple SD kart koymuyor ve 10$ maliyeti olan depolama alanı için 300 lira fazladan para istiyor. Bu düpedüz milleti kazıklamaktır. Bence asıl müşteriyi salak yerine koyan apple'dır.
Hayir , apple o tip seylere karsi. Bluetooth'tan tut bircok seye izin vermiyor cunku apple kullaniyorsana adamlar , onlarin istedigi sekilde telefonu kullanmani istiyor bunu bile bile aliyorlar yapicak birsey yok. Asus tecrubesiz tamam Turkiyede 100lira pahali modeli satamayacagini dusunduren nedir ?
Bir de o modeli (2ghz) olani uretmese birsey demiycem
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
alperen262014

alperen262014

Üye
bence konunun adini degistir hangi asusu aliyim diye
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54 ve ___kaptan___

furkankaya559758

Üye
Zenfone 6 bataryasından dolayı daha iyi.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Hocam gerçekten öyle olmuyor. Asus yılların pc markası, tüm dünyada söz sahibi ama hala "telefon üretiminde tecrübesiz, asus marka telefon alınmaz" diyenler var. Iphona 2650 veren iphone çok iyi olduğu için mi veriyor. Sokak ropörtajları bir video yapmıştı. Ip6 alır mısınız diye. Herkes alırız dedi. Oysaki ip6 daha tanıtılmamıştı bile. Ayrıca Apple SD kart koymuyor ve 10$ maliyeti olan depolama alanı için 300 lira fazladan para istiyor. Bu düpedüz milleti kazıklamaktır. Bence asıl müşteriyi salak yerine koyan apple'dır.

4.5" olan yeni çıktı. Daha satışa sunulmadı sanırım. Bence 4.5" getirirse çok iyi olur. Şahsen ben 5"i bile fazla buluyorum. Benim gibi büyük telefon istemeyenler var.
SD kart desteği yok diye 10 $'lık depolama alanını yine 10 $'dan satıyor. Bizim ülkemizi baz alma bu konuda. Malûm , bizim ülkemizde ; KDV , ÖTV , yüksek teknoloji vergisi var. Yakında aldığımız nefes için bile vergi toplayacaklar.
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
SD kart desteği yok diye 10 $'lık depolama alanını yine 10 $'dan satıyor. Bizim ülkemizi baz alma bu konuda. Malûm , bizim ülkemizde ; KDV , ÖTV , yüksek teknoloji vergisi var. Yakında aldığımız nefes için bile vergi toplayacaklar.
Yoo Amerikada da 100$ fark istiyor. Yani 230 lira fark yapar.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Yoo Amerikada da 100$ fark istiyor. Yani 230 lira fark yapar.
Senin dediğin 16 Gb ile 64 Gb arasındaki fark o kadar. Ayrıca onların para birimi $ olduğu için 100 $ onlara 100 lira gibi geliyor. Bizim paraya tekabül edeni yazmak doğru değil. Ayrıca onlarda hem teknoloji ucuz hem de ordaki asgari ücret ile burdaki asgari ücret bir değil...
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
Senin dediğin 16 Gb ile 64 Gb arasındaki fark o kadar. Ayrıca onların para birimi $ olduğu için 100 $ onlara 100 lira gibi geliyor. Bizim paraya tekabül edeni yazmak doğru değil. Ayrıca onlarda hem teknoloji ucuz hem de ordaki asgari ücret ile burdaki asgari ücret bir değil...
Hocam konuyu çok farklı yere çekmişsin. 16gb hafıza ile 64gb arasında maliyet olarak 10$ fark var ama Apple 100$ fark istiyor. SD kart slotu yapsa o farklı alamıyacak. Sorun bu.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Hocam konuyu çok farklı yere çekmişsin. 16gb hafıza ile 64gb arasında maliyet olarak 10$ fark var ama Apple 100$ fark istiyor. SD kart slotu yapsa o farklı alamıyacak. Sorun bu.
Bugüne kadar çıkan hiçbir Apple telefonunda bu olmadı zaten. Olmasını da beklememek lazım. Alanları bunu bilerek alıyor. Apple'ın politikası böyle işliyor. Yılda bir telefon çıkarıyorlar bırakalım da olsun o kadar.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar başlıkta zenfone 5 ve 6 yazıyor ama sizce Nexus 5 uygun olur mu Nexus 5'te lg sorun çıkartırmi acaba lg servis desteği vs nasıl acaba?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
arkadaşlar başlıkta zenfone 5 ve 6 yazıyor ama sizce Nexus 5 uygun olur mu Nexus 5'te lg sorun çıkartırmi acaba lg servis desteği vs nasıl acaba?
LG iyi neden tereddüt ediyorsun g2 veya nexus5 al
 
Invoke

Invoke

Üye
arkadaşlar başlıkta zenfone 5 ve 6 yazıyor ama sizce Nexus 5 uygun olur mu Nexus 5'te lg sorun çıkartırmi acaba lg servis desteği vs nasıl acaba?

Arkadaşın G2'sinin ekranı sarardı. Kronik G2 sorunu. Hemen değiştirip verdi servis.
Tamamen cihazı değiştirmedi tabi.****
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
LG iyi neden tereddüt ediyorsun g2 veya nexus5 al
Genel olarak lg cihazlar için hep sorun çıkardığı söyleniyor yani Nexus 5i aldıktan bi kaç ay sonra sorunlar çıkartacaksa düşünmüyorum o yüzden yani. :bilmm
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5 şiddetle öneririm hacı. :D
Genel olarak lg cihazlar için hep sorun çıkardığı söyleniyor yani Nexus 5i aldıktan bi kaç ay sonra sorunlar çıkartacaksa düşünmüyorum o yüzden yani. :bilmm

Şubatta aldım ben, henüz sorunum yok.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 5 şiddetle öneririm hacı. :D


Şubatta aldım ben, henüz sorunum yok.
kayseri'de bulabilirsem inceleyeceğim inşallah :eller: çok çabuk karar değiştiriyorum ama üstün özellikli olunca cihazlar ve görünüş çok hoş olunca dayanamıyorum kısacası :kıskıs:
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Arkadaşın G2'sinin ekranı sarardı. Kronik G2 sorunu. Hemen değiştirip verdi servis.
Tamamen cihazı değiştirmedi tabi.****

forumda sadece 1 kişide sararma oldu onu da değiştirdiler , benim de sararmadı ilk çıkan seri hemde :)
 
alperen262014

alperen262014

Üye
[/IMG]
 


Üst Alt