Asus zenfone 5 mi? Zenfone 6 mı?

Sponsorlu Bağlantılar

getz2009

Üye
GMD2 al derdim ama GMye güvenim yok. Uzun sure önce GMDye kitkat gelecekti hala gelmedi. S4mini alabilirsiniz :)
 


NEXUS

NEXUS

Üye
s4 mini gibi bi hata yapmayın zenfone 5 daha iyi :) büyük ekran seviyorsanız zenfone 6 :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Gmd yi sevmiyorum arkadaşım almıştı memnun kalmadı benimde hoşuma gitmemişti o yüzden Asus'tan yanayım ve bulursam zenfone 6tercihim olacaktır ki büyük ekran seviyorum ama zenfone 6 bulamazsam zenfone 5'i alacağım inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
5 in Bataryasi Filan Yok Şu Anda Piyasada Sıkıntılı Parçası İlerde Olurmu Bilmem Ama HTCyide Sevmiyorum Sanırım Asus :anlas:
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Htc'yi seviyorum ama pek takip etmediğimden Geniş ekranlı ihtiyaçlarımı karşılayacak bi htc ürünü varmı Bilmiyorum Malesef?
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Yada Ereyonda Cin Malımı Ney Bi Cihaz Vardi Öyle Birşeyde Olabilir5" di 700 800 TL
çin malına güvenim yok doğrusu ama nasıldır bilemiyorum :bilmm ben bizzat görüp alacağım cihazı inşallah zaten 2 - 3sene idare eder beni cihaz sıkıntısı olmazsa tabi :)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
çin malına güvenim yok doğrusu ama nasıldır bilemiyorum :bilmm ben bizzat görüp alacağım cihazı inşallah zaten 2 - 3sene idare eder beni cihaz sıkıntısı olmazsa tabi :)
O Zaman Marka Almalısın 1320 Filan Yada Note 2 ?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
O Zaman Marka Almalısın 1320 Filan Yada Note 2 ?
Aslında geçen yıllarda Note 2yi çok istiyordum ama şuan bulabilirsem 2.El temiz bi Note 2 duruma göre fikrim değişir çünkü Note 2'ye karşı zaafım var :) Nokia lumia serisi düşünmüyorum şahsen!
Dediğim gibi temiz 2.el Note 2 bulursam kaçırmam :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
0MG90

0MG90

Üye
Desire 816 önericem aslında ama pahalı satılıyor Zenfone 5-6'ya göre. Size en iyisi Zenfone 5 veya 6 sanırım.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Desire 816 önericem aslında ama pahalı satılıyor Zenfone 5-6'ya göre. Size en iyisi Zenfone 5 veya 6 sanırım.
bütçe sıkıntısı olmasa Note 3 ve Note 4'e yönelirdim ama bütçe de sıkıntı var o yüzden zenfone 5 veya 6 düşünüyorum ama 2. El Note 2denk gelirse duruma göre değerlendireceğim inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
NEXUS

NEXUS

Üye
bütçe sıkıntısı olmasa Note 3 ve Note 4'e yönelirdim ama bütçe de sıkıntı var o yüzden zenfone 5 veya 6 düşünüyorum ama 2. El Note 2denk gelirse duruma göre değerlendireceğim inşallah :)
note 2 artık alınmaz bence :)
5.0 ı almıyacak kesinleşti
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Invoke

Invoke

Üye
Zenfone 5 karşılar. :D
Üstte lafı geçmiş, Note 2'de iyi cihaz hala.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Ihtiyaç Söz konusu olduğu için Note 2 halen beni cezbeden bir cihaz ki 2yıl önce Note 2 delisiydim bi türlü nasip olmamıştı :) gereksizler bölünmünde Note 2 için ne konular açmıştım :) belirttiğim gibi son sürümü alması ya da almaması sorun değil ihtiyaçlarımı karşılaması kafidir :tebessüm:
 
PriZm

PriZm

Üye
Note 2 de olan DN4 romu ile extra donanım gerektirmeyen bütün Note 4 özelliklerine sahip olabilirsin.. kalemide cabası.

Ayrıca evet resmi 5.0 gelmese bile Aosp CM12 gelecek. (Resmi güncellemeleri ti ye almayan birisi olarak söylüyorum tabi bunları.)


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız



Edit: Ayrıca Note 2 de bulunan Cortex A9 işlemci ve Mali 400 gpu halen daha günümüz oyunlarında ve uygulamalarında fazlasıyla yeterlidir.
Benim Note 2 de gördüğüm günümüz şartlarında düşük olan tek yer kamerası açıkçası.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve .NeXuS.
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Note 2 de olan DN4 romu ile extra donanım gerektirmeyen bütün Note 4 özelliklerine sahip olabilirsin.. kalemide cabası.

Ayrıca evet resmi 5.0 gelmese bile Aosp CM12 gelecek. (Resmi güncellemeleri ti ye almayan birisi olarak söylüyorum tabi bunları.)


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız



Edit: Ayrıca Note 2 de bulunan Cortex A9 işlemci ve Mali 400 gpu halen daha günümüz oyunlarında ve uygulamalarında fazlasıyla yeterlidir.
Benim Note 2 de gördüğüm günümüz şartlarında düşük olan tek yer kamerası açıkçası.
telefonun sistemi ile uğraşmayı severim ama okuldan dolayı buna vakit bulacağımı zannetmiyorum eskisi kadar Telefon düşkünü değilim ama yine de yardım ve önerileriniz için çok teşekkür ederim :tebessüm: inşallah hakkımızda hayırlısı olurda hayalimdeki cihaza kavuşurum :tebessüm:
 


Üst Alt