Telefon Tavsiyesi Nokia Lumia 1520 Alınır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Her düzelteyim dediğinde sana doğru bir bilgi ile karşılık verebiliyorsam demektirki yazdıklarında sorun vardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı


wpfurkan

wpfurkan

Üye
Off of. Uzun uzun yazacak havamda değilim burada kusura bakma.

"Hey gidi hey" diyecek kadar tecrübeli olduğunuda düşünmüyorum açıkçası. MSDN linklerini ne zaman görmeyecez merak ediyorum açıkçası. MSDN linklerini araştırma olarak görmüyorum bile.

Bu uygulamanın başka bir uygulama açmasına engel bir durum değil.

Şayet bunu en bariz bir örneklede kanıtlayabilirim.

Mesela bir Xbox oyunu açtığın zaman Xbox hesabı girişi ve hesap bilgilerini o uygulama üzerinde açabilirsin. Ama nitekim açılan uygulama tamamen farklı bir uygulamadır.

dolayısıyla, Sandbox olayı bütün uygulamalarda geçerli değil.

Evet Microsoft'tun kendi uygulamalarına geçerli olmaz tabiki. Artık bu son olsun :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Valla yıllardır hep bildiğimi söylerim onu yazarım.Araştırma için kaynağım varsada onu veririm. Ha bu çok bilmişlik olarak görünüyorsa benimle alakası bile olmayan bir sorun bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Her düzelteyim dediğinde sana doğru bir bilgi ile karşılık verebiliyorsam demektirki yazdıklarında sorun vardır.
Hangi dediğin doğru ya. Her oyun otomatik orta seviyede diyorsun ve bu çok yanlış. Bu yanlış bilgilerinden sadece biri.
 

Hodor

Üye
Tüm Konuşmaları Okudum. Bir Şeyi Merak Ettim Acaba Adam Size Bu Nasıl Çalışır Bu Nasıl Yapar Bu Kimi Hangi Özelliği Kullanır Mı Diye Sordu Yoksa Sadece Lumıa 1520 Alınır Mı Diye Sordu Halen Çözemedim Siz Burda Kısmı Android Kısmı İos Kısmı WP Tartışmasına Girmişsiniz Aranızda İlginç...
isteyen istediğini savunur ben wpyi savunurum başkası androyidi.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianmanyağı
PriZm

PriZm

Üye
Her oyun için demedim ben onu. Dikkatli tekrar oku istersen.

E hepsini düzeltebiliyorsun ya buyur düzelt ;)
 
K.Serdar12

K.Serdar12

Üye
Lumia markaları microsoft olarak değiştirildi herkes duymuştur bu saatten sonra nokia lumia 1520 alınır mı sizce ? Fiyatının 1500 civarına düştüğünü gördüm bu telefon için bu fiyat çok iyi bence.
Öncelikle Telefonu Ne Düzeyde Kullanıcağına Bağlı Ve Mağaza Olayına Biraz Sabır Gösterebilirsen Şu Zamanın En Stabil Ve Şık Telefonu 1520 Derim. Konu Biraz Dağılmış İlk Mesajından Alıntı Yaparak Yazayım Dedim Bende... Bende Nokıa Lumıa 625 Var Telefonumun Başına Gelmeyen Kalmadı Halen Benim Kahrımı Çeker Ve Çalışır. Samsung S3 Aldım Doğan Olan Android 4.3 Geldi Telefon Sapıtmaya Başladı Ben WP Fanlığı Yapmıyorum Aksine Android'i Çok Severim Her Yönden Kolaylığı Vardır Ama Bana Göre En Stabil Telefona Nasıl Davranırsan Ne Yüklersen Yükle Banamısın Demeyen Bir Cihazdan Bahsediyoruz...
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
PriZm

PriZm

Üye
Kısa cevapla olmuyor ama. Madem hepsi yanlış hepsini alıntıla düzelt bakalım merak ediyorum.
 
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Native code yazılım aşamasında kolaylık olsun diye var. Bu Sandboxda çalışmıyor anlamına gelmez.
"Windows Phone apps run in a sandboxed process." Buyrun okuyun
Sen attığın linkleri okumuyorsun ki. Native ile sandbox ap ayrı dünyalar. WP uygulamaları çalışırken bir aracı kullanmaz.
Windows Phone apps run in a sandboxed process. This means that they are isolated from each other, and will interact with phone features in a strictly structured way. If an app needs to save data or configuration information, it will do so using isolated storage, which is designed to be protected from access by other apps. Apps can only communicate with each other through controlled mechanisms.
Bu sandbox yalnızca ve yalnızca uygulamaların telefon içerisindeki erişimlerini sınırlandıran bir mekanizma kısaca. Benim anlatmaya çalıştığım şeyle senin bana yazmaya çalıştığın şey arasında en ufak bir ilişki yok.
Başka yanlış bildiğiniz bir şey varsa buyrun düzelteyim.
Gerek kalmadı ben düzelttim ama ilgin için yine de teşekkürler.
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Kısa cevapla olmuyor ama. Madem hepsi yanlış hepsini alıntıla düzelt bakalım merak ediyorum.
Hepsine cevap yazdım istersen bi konuyu tekrar oku. Cevap vermediğim bir şey varsa söyle yapayım:)
 
K.Serdar12

K.Serdar12

Üye
isteyen istediğini savunur ben wpyi savunurum başkası androyidi.
Dostum Ben Sana Savunma Demedim Sadece Konu Açılış Sebebini Şaşırmış Onu Anlatmaya Çalıştım. Ben Bir WP Kullanıyorum Ama Android'ide Savunurum Maksat Savunmak Değildir İkisininde Yazılım Tarzı İşleyiş Tarzı Birbirine Benzeyen Apayrı Uç Yazılımlar Bi Özellik Android'i Bi Özellik WP Yi Üstün Kılar Anlatabildimmi Kardeşim
 
symbianmanyağı

symbianmanyağı

Üye
Tüm Konuşmaları Okudum. Bir Şeyi Merak Ettim Acaba Adam Size Bu Nasıl Çalışır Bu Nasıl Yapar Bu Kimi Hangi Özelliği Kullanır Mı Diye Sordu Yoksa Sadece Lumıa 1520 Alınır Mı Diye Sordu Halen Çözemedim Siz Burda Kısmı Android Kısmı İos Kısmı WP Tartışmasına Girmişsiniz Aranızda İlginç...
Kardeşim istediğin cihazı alabilirsin. Zaten hepsi üç aşağı beş yukarı aynı şeyi yapıyor artık. Konu amacından saptığı için özür diliyorum senden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Exdkiller
PriZm

PriZm

Üye
Ama hepsinede MSDN linkleri verdin ve MSDN linklerindede microsoft bariz şekilde "WP Ram'i iyi kullanamıyor bu yüzden reload yapıyor" yazamazlar değilmi? ;)
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Sen attığın linkleri okumuyorsun ki. Native ile sandbox ap ayrı dünyalar. WP uygulamaları çalışırken bir aracı kullanmaz.

Bu sandbox yalnızca ve yalnızca uygulamaların telefon içerisindeki erişimlerini sınırlandıran bir mekanizma kısaca. Benim anlatmaya çalıştığım şeyle senin bana yazmaya çalıştığın şey arasında en ufak bir ilişki yok.

Gerek kalmadı ben düzelttim ama ilgin için yine de teşekkürler.
Kim ne diyor ne yazıyor iyice karıştı bende kime ne yazacağımı şaşırdım yahu. Konu uzadı gitti iyice.
 
K.Serdar12

K.Serdar12

Üye
Moderatör Ve Admnlerden Bu Konuya Bir El Atmalarını Rica Ediyorum @ANIL @Nextman
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Kim ne diyor ne yazıyor iyice karıştı bende kime ne yazacağımı şaşırdım yahu. Konu uzadı gitti iyice.
Hangi birinize cevap vereyim. Ben daha çok Nawynın yazılarına cevap yazmaya uğraştım. O yüzden sana direk cevap verememiş olabilirim.
 

Hodor

Üye
Dostum Ben Sana Savunma Demedim Sadece Konu Açılış Sebebini Şaşırmış Onu Anlatmaya Çalıştım. Ben Bir WP Kullanıyorum Ama Android'ide Savunurum Maksat Savunmak Değildir İkisininde Yazılım Tarzı İşleyiş Tarzı Birbirine Benzeyen Apayrı Uç Yazılımlar Bi Özellik Android'i Bi Özellik WP Yi Üstün Kılar Anlatabildimmi Kardeşim
olsun kardeş ben istediğim konuda istediğimi yazarım ben vindows u seviyorum onu konuşuyorum androyidi sevmiyorum ne var yani konuyu açan arkadaş bırakıp gitmiş
 


Üst Alt