liquidsmooth kullanıyorum konusunu açtım foruma imzamda da var linki bi incele istersenyükliyecek varsa yüklemesin bu saatten sonra stabil felan değil şarj süresi gayet iyi ancak performans beş para etmez..
rom önerisi verebilecek var mı ? cm11 paranoid felan kullanan var mı ?
Bakiyorum hemen.. Peki cm11 kullandin mi o nasildirliquidsmooth kullanıyorum konusunu açtım foruma imzamda da var linki bi incele istersen
bu cm11den daha iyi bence..CM çok basit kalıyor bu romun yanında ben video bile çektim konuya bak anlarsınBakiyorum hemen.. Peki cm11 kullandin mi o nasildir

CM iyiyse liquidsmooth olağanüstü demektir tavsiye ederim1.2 stabilitesi berbattı. quickremote de güzel olmuş ancak hepsini deneyen biri olarak cyanagonmed 11 en iyisi derim.
imzamda var konu linkiOnu da biliyorum da zamanım olmadı incelemeye direk cm kurdum . ayni sayılır sadece özellik çokCM iyiyse liquidsmooth olağanüstü demektir tavsiye ederimimzamda var konu linki

video çekmiştim karar senin dostumOnu da biliyorum da zamanım olmadı incelemeye direk cm kurdum . ayni sayılır sadece özellik çok![]()

Baktım baktım herşey var yazılımda okulla uğraşıyorum bu aralar telefon sadece müzik dinlerken foto çekerken lazim oluyor simdilik viper4android felan güzel olmuş bende kullanıyordum. Valla eksiksiz ROM eğer lolippop gelirse ilk onu kurarim ama şuan gerçekten ugrasicak vaktim yok eline sağlık konu için gayet detaylı.video çekmiştim karar senin dostum![]()
onlara hiç bakmam ben genelde kumanda düğmelerini elle tanıtiyorumBirde senin verdiğin quick remote dosyasını kursam set ustu cihazda next star var midir. Xda dan bitane yukledim sadece bilindik markalar var next yok eskiden vardi
Ya ben bunu birsuredir kullaniyorum gayet guzel de bazi onemli gapps eksik. Bunlari ekleme sansimiz yok mu. Misal g2 orjinal romdaki fotograf editleme fotograflar uygulamasi google maps
