Haber FIFA 15 Ultimate Team Oyunu Mağaza'da

Sponsorlu Bağlantılar

Heimdalll

Heimdalll

Üye
Oyun internet gerektiriyor bu kotu oldu gerçektenİstediğimiz takımı nasıl seçebileceğimizi bulan varsa anlatabilir mi lütfen????
 


ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
tam 14ü indirsem mi diye niyetlenmek üzereyken 15in gelmiş olması sevindirdi beni :)
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk: türkçe dil desteği varmı
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Ligler varmı 14 yüklemiştim bir türlü ligi açamamıştım şimdi 15 de bizim ligimiz vardı ligde oynayabilirmiyiz
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
Ligler varda ben bir türlü nasıl takım seçmeyi bulamadım
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Ligler varda ben bir türlü nasıl takım seçmeyi bulamadım


Hakikaten ya başta bir şey seçtiriyor sonra kafasına göre takım veriyor nerede Türkiye ligi veya başka ligler nen kendi seçtiğim takımla oynamak istiyorum onun verdiği ile değilliglere girebildim ama nasıl oldu sormayın birde desteklediğin takımı seç dedi Gs yi seçtim ama süper ligde oynamak olsaydı keşke
 
The Pierre

The Pierre

Üye
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
ilk tanıtım maçını yaptım, orta sahada kasıyor, kalelere yaklaştıkça rahatlıyor :) 820
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
Hakikaten ya başta bir şey seçtiriyor sonra kafasına göre takım veriyor nerede Türkiye ligi veya başka ligler nen kendi seçtiğim takımla oynamak istiyorum onun verdiği ile değilliglere girebildim ama nasıl oldu sormayın birde desteklediğin takımı seç dedi Gs yi seçtim ama süper ligde oynamak olsaydı keşke
Nasıl girdiğini bulup yazarsan çok sevinirim
ilk tanıtım maçını yaptım, orta sahada kasıyor, kalelere yaklaştıkça rahatlıyor :) 820
Aynen oyun sırasında sanki oyun ağır çekimde oynanıyor gibi oluyor
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Nasıl girdiğini bulup yazarsan çok sevinirim
Aynen oyun sırasında sanki oyun ağır çekimde oynanıyor gibi oluyor
vallahi oynayamıyorsun işteyim kaçak göçek birkaç maç yaptım ama dediğim gibi kafasına göre bir takım verdi onla oynatıyor eve gidince iyice kurcalarım bu arada şarjı emiyor oyun onuda söylemeliyim kasıntı yok bende ( 920 )
 
Serhan

Serhan

Üye
ahaaaaaa
internetli ama olsun herşey açık laaa
:eller: :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pierre
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
vallahi oynayamıyorsun işteyim kaçak göçek birkaç maç yaptım ama dediğim gibi kafasına göre bir takım verdi onla oynatıyor eve gidince iyice kurcalarım bu arada şarjı emiyor oyun onuda söylemeliyim kasıntı yok bende ( 920 )
o kafasına göre verdiği takım Ultimate Team modu oluyor işte, paket açıp gelen futbolcularla kadronu genişleticen, yine paketlerden çıkan sözleşme/iyileştirme vb paketlerle kadronu hazır tutacaksın, maç/görev yaparak kazandığın altınlarla istediğin futbolcu/eşyayı parası neyse transfer pazarından transfer edeceksin vs vs. aslında FIFAnın en zevkli modu, ben oyunun adından sadece UT modu var sanmıştım ama demek diğer modlar da var. ben daha kurcalayamadım sadece UT kadromu oluşturdum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
o kafasına göre verdiği takım Ultimate Team modu oluyor işte, paket açıp gelen futbolcularla kadronu genişleticen, yine paketlerden çıkan sözleşme/iyileştirme vb paketlerle kadronu hazır tutacaksın, maç/görev yaparak kazandığın altınlarla istediğin futbolcu/eşyayı parası neyse transfer pazarından transfer edeceksin vs vs. aslında FIFAnın en zevkli modu, ben oyunun adından sadece UT modu var sanmıştım ama demek diğer modlar da var. ben daha kurcalayamadım sadece UT kadromu oluşturdum :)
peki ben origib hesabımı girsem pc ve tabletteki kadrodan devam edermi acaba çok iyi kadroydu hepsi full altın pandev felan vardı :D
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
Dün Facebook hesabımla giriş yapıcaktım bağlantı uzun sürdüğü için oyunu kapatmıştım, bugün oyuna girmek istediğimde sunucuya bağlanıyor deyip öyle kalıyor, telefonu kapatıp açtım internet bağlantısını silip yeniden bağlandım yinede fayda etmedi sanırım yeniden yüklemem gerekicek
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
o kafasına göre verdiği takım Ultimate Team modu oluyor işte, paket açıp gelen futbolcularla kadronu genişleticen, yine paketlerden çıkan sözleşme/iyileştirme vb paketlerle kadronu hazır tutacaksın, maç/görev yaparak kazandığın altınlarla istediğin futbolcu/eşyayı parası neyse transfer pazarından transfer edeceksin vs vs. aslında FIFAnın en zevkli modu, ben oyunun adından sadece UT modu var sanmıştım ama demek diğer modlar da var. ben daha kurcalayamadım sadece UT kadromu oluşturdum :)
Peki normal liglerden bir takım seçip oynayamıyormuyuz
 
emz

emz

Üye
Sen 525 almadın mı?


520 satışta. Eğer satamazsam diye kullanmadım. Sadece üstündeki naylonu yırttım o kadar. Şu telefonu bir okutursam halledicem. :)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Peki normal liglerden bir takım seçip oynayamıyormuyuz
ona henüz kurcalayıp bakamadım. bazı arkadaşlar zor da olsa normal takım seçmeyi bulabilmiş :)rakip olarak istediğimiz gerçek bir takım seçebiliyoruz (çabuk oyna) ama sanırım kendimiz illa UT kadromuz olacak.
 
The Pierre

The Pierre

Üye
520 satışta. Eğer satamazsam diye kullanmadım. Sadece üstündeki naylonu yırttım o kadar. Şu telefonu bir okutursam halledicem. :)

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]


Ne kadara satıyorsun?
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
ona henüz kurcalayıp bakamadım. bazı arkadaşlar zor da olsa normal takım seçmeyi bulabilmiş :)rakip olarak istediğimiz gerçek bir takım seçebiliyoruz (çabuk oyna) ama sanırım kendimiz illa UT kadromuz olacak.
evet rakip seçiliyor ama kendimize bakmak lazım
 


Üst Alt