Haber FIFA 15 Ultimate Team Oyunu Mağaza'da

Sponsorlu Bağlantılar

emz

emz

Üye
Ne kadara satıyorsun?


Abi 300₺ diyorum ama artık bakıcaz. En kötü 280-290 gidiyor yani. Ama sözüm var 300 ₺ satıcam diye. Hani o fiyata vermezsem en kötü 290. Yoksa 525'i vericem artık:(

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]
 


dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Oyun harika yalnız kazandığınız paketler ile oyuncu değiştirebiliyorsunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
en kötü yani internet istemesi
 
Serhan

Serhan

Üye
Eee bunda kick of felan yok nasıl iş ben anlamadım ?
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
hızlı oyna yapın, rakibi en güçsüz bi takım seçin ve simülasyon olarak oynayın, her türlü yeniyor ve 3dk içinde parmaklarınız yorulmadan altınları toplamış oluyorsunuz :)
bi de şunu farkettim, oyunun kasıp kasmaması bence netle alakalı, iş yerinde oyun menüler dahil kasım kasım kasılıyordu, şimdi maçta bile kasmıyor :) evim evim güzel wi-fi'm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
meg1ddo

meg1ddo

Üye
oyundaki ara ara yavaşlık internet bağlantısından mı kaynaklı acaba?
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows 8.1 için de yayınlandı:
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
Ben takım adın GALATASARAY , amblemi gs yaptım ve deplasman ve iç saha formasını Galatasarayın bu senekini yaptım toplam 3.000 altın harcadım ama ohh miss süper oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: ceza87
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Ben takım adın GALATASARAY , amblemi gs yaptım ve deplasman ve iç saha formasını Galatasarayın bu senekini yaptım toplam 3.000 altın harcadım ama ohh miss süper oldu
galatasarayı nasıl alacaz bir yardım etsen resimle gösterek özel mesajda
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
galatasarayı nasıl alacaz bir yardım etsen resimle gösterek özel mesajda


Hemen anlatıyım şurda gs yi almak diye bişet yok transferlere gir ordan kulüp ogelerini sec gorursun zaten forma idi logo idi ole.
 

kartal-78

Üye
Oyunda spiker yorumcu eklemeyi nasıl yapacaz ilk kurdumda spiker indir demişti şimdi bulamıyorum yardım edersiniz
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Transfer işini tam çözemedim oyuncu satamıyorum bu arada 3-5-2 ve 4-3-3 favorim boşa yolladım bedavadan çıkart diyorTakılmalar netten kaynaklı bence iş yerinde tık yokken evde takılmalar oldu
birde takımımızdaki oyuncuları nasıl satarız ve nasıl antreman da yükseltiriz bilen varsa lütfen
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
galatasarı alabilmek için hangi lige alıyoruz
o lig konusunu bende çözemedim mecburen onun verdiği bir takımla oynuyorum istemediğim oyuncuyu da bedava gönderiyor paralı gönderdiğini de ben oynatıyorum ayrıca antremanı da bulamadım oyuncuları nasıl güçlendirecem bulamadım çok çok uzun zamandır fifa oynamıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
o lig konusunu bende çözemedim mecburen onun verdiği bir takımla oynuyorum istemediğim oyuncuyu da bedava gönderiyor paralı gönderdiğini de ben oynatıyorum ayrıca antremanı da bulamadım oyuncuları nasıl güçlendirecem bulamadım çok çok uzun zamandır fifa oynamıyorum
kick - off yok oyunda , sadece kendi ultimate teamınızle hızlı maç veya haftanın takımı ve haftanın maçlarını yapabiliyorsunuz :)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
kick - off yok oyunda , sadece kendi ultimate teamınızle hızlı maç veya haftanın takımı ve haftanın maçlarını yapabiliyorsunuz :)
10 senedir pc versiyonu dahi oynamıyorum hepsi aynımı pc de de yokmu ligleri oynamak bilmiyorum ama ufacık ekranda boğuldum kafam karıştı fifa hastası biri olarak bu kadar uzak kaldıkdan sonra kabus gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
10 senedir pc versiyonu dahi oynamıyorum hepsi aynımı pc de de yokmu ligleri oynamak bilmiyorum ama ufacık ekranda boğuldum kafam karıştı fifa hastası biri olarak bu kadar uzak kaldıkdan sonra kabus gibi
PCde tüm modlar var (kick-off, antrenman, kupa, lig ve UT), ama bu sene mobile sadece UT modunu koymuşlar, PCdeki UT modu ile aynısı, tek fark PCde online olarak da UT takımlarını kapıştırabiliyorsun mobilde online karşılaşma yok :)emin ol herkes PCde de UT modunu oynuyor online olarak :) FIFA World var PCde ücretsiz online, o da UT modu, PCde de deneyebilirsin istersen
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
PCde tüm modlar var (kick-off, antrenman, kupa, lig ve UT), ama bu sene mobile sadece UT modunu koymuşlar, PCdeki UT modu ile aynısı, tek fark PCde online olarak da UT takımlarını kapıştırabiliyorsun mobilde online karşılaşma yok :)emin ol herkes PCde de UT modunu oynuyor online olarak :) FIFA World var PCde ücretsiz online, o da UT modu, PCde de deneyebilirsin istersen


Yok ben lig de takım seçip oynatmayı seviyorum ama antrenör olmayıda çok seviuordum ekran ufak olunca gözler de ağrıyorşu fizik gücü yorgunlukla alakalı heralde ne kadar az olursa çabuk yoruluyorlar onu nasıl yükseltirim kondisyon değil heralde çünki aldım bir baktım takımda kondisyon yüksek fizik durumu sıfır onu nasıl yükseltirim hangi şeyi satın almam lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
fifa hep böyle yapıor 10 12 14 16 cıkarcak bu sene bu blle ıyıdur
 


Üst Alt