Forumun eski tadını alamiyorum

Sponsorlu Bağlantılar



Joker

Joker

Emekli Yönetici
Biraz geç kaldım galiba :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Kedi canınızı sizin :kro2:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Joker

Joker

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Akıncı

Akıncı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Joker
Emrgncy

Emrgncy

Üye
La muhabbet yaptığınız konuya bak :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Emrgncy

Emrgncy

Üye
sitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi :hmmm

yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyor :Dsitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi :hmmm

yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyor :Dbak yine yapmış, töbe töbe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
sitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi :hmmm

yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyor :Dsitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi :hmmm

yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyor :Dbak yine yapmış, töbe töbe
sende abitarayıcı değiştir abi explorer dene
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve Emrgncy
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Birde Firefox da deneyelim bakalım...sorun chrome da, sebebi nedir acaba :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve -Börteçine-

Benzer Konular



Üst Alt