TamamGececilerde masa ayırdım![]()

Dağıldı bizim kadro malumMaç filan yapıyorduk bi ara ne oldu o![]()

Ben eski bir ajan olduğum için resmiyet yoktu@Joker @ANIL @Buğra dan daha yetkiliydim
Şaka maka çok iyi zamanlardı![]()
![]()
aynen @Joker diyince direk yavru mod geldi aklıma


Eskiden bilirdim kodlarıaynen @Joker diyince direk yavru mod geldi aklıma
havası ayrıydı, geri gelmesi zor
alışkanlık varya simgeleri hep kodlarıyla yazıyom ifadeler penceresini açmak işkence gibi geliyo![]()
yavru mod lakabı yakışıyordu ona @JokerŞu benim her zaman yendiğimMaç filan yapıyorduk bi ara ne oldu o![]()

Bir ara kazanman için maç ayarlayabilirimAynen aynen![]()

Ben 1 haftadir tatildeydim cok bakamadim siteye
Simdi geldim eve

Hacı mesajların şiir tadındaOh be yönetime bak.gez toz.
Bizim zamanımızda boylemiydi @DiaBLoS![]()

Hiç farkında değilim abiHacı mesajların şiir tadında![]()

Farkında değilsin ama içinde bir şair gizliHiç farkında değilim abi![]()

la şu smileyi görünce gülesim geliyo
diablos u normal okuyunca(mesajın içine katmamıştımOh be yönetime bak.gez toz. Bizim zamanımızda boylemiydi @DiaBLoS![]()
) güzel şiir olmul ya da dize mi desem

Biz bile çıkmazdıkBen 1 haftadir tatildeydim cok bakamadim siteye
Simdi geldim eve

