ByKatre
Üye
ben ttnet ile ölçtümLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sen akk yi bi geçte görcem seni ttnet ne yapsun bana 
| Dönem | Download (Karşıdan İndirme) | Upload (Karşıya Yükleme) |
|---|---|---|
| Temmuz.2014 | 201.6 GB | 17.13 GB |
[TBODY] [/TBODY]
ben ttnet ile ölçtümLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sen akk yi bi geçte görcem seni ttnet ne yapsun bana 
| Dönem | Download (Karşıdan İndirme) | Upload (Karşıya Yükleme) |
|---|---|---|
| Temmuz.2014 | 201.6 GB | 17.13 GB |
ttnet kota yaz tek şifren olması lazım ordan girgeçersem netin sahipleri kızar şifreyi deiştirirler o yüzden pek bişe indirmiyorumnerden bakıyoz ne kadar gb harcadığımıza
fena değil
kablosuz bağlantıda yapılmıştır.

hiz 50 yi gecmiyor birisi internetime dadandi
halledelim
süper la 14mb/sn mi
kablosuz bağlantıda yapılmıştır.
bende 300 kb/sn
ttnetTek sifreyi alan pek yokşifreyi modem sahibi biliyor sorayım ben
bizim modemin diğer ortakları akkyi aşmış galiba indirme hızı 300lerdettnet kota yaz tek şifren olması lazım ordan gir

Ortakla kullanmaz bıraz kotu olur ttnet oluncabizim modemin diğer ortakları akkyi aşmış galiba indirme hızı 300lerde![]()
yapacak bişey yok biz internet bağlatamayız böyle hiç yoktan iyidirOrtakla kullanmaz bıraz kotu olur ttnet olunca
kac kısı kullanıyorsunuz internetyapacak bişey yok biz internet bağlatamayız böyle hiç yoktan iyidir
diğer kişileri bilmiyorum kaç kişiler ama baya indirme yapmışlar 22 mbsp olan net 3 oldukac kısı kullanıyorsunuz internet
akk aşılınca bi yandan rahatım istediğimi indirebilirim rahat rahat tek sıkıntı yavaş olacak 
Net hızı ne olursa olsun hız sınırı gecersen 3 düşerkı buda işkence olur 4 den fazla kışı olursadiğer kişileri bilmiyorum kaç kişiler ama baya indirme yapmışlar 22 mbsp olan net 3 olduakk aşılınca bi yandan rahatım istediğimi indirebilirim rahat rahat tek sıkıntı yavaş olacak
![]()
ben tek kiş 200 gb oldudiğer kişileri bilmiyorum kaç kişiler ama baya indirme yapmışlar 22 mbsp olan net 3 olduakk aşılınca bi yandan rahatım istediğimi indirebilirim rahat rahat tek sıkıntı yavaş olacak
![]()

