Yok.BUNLAR YÜKLE KAZAN VE HARCAKAZAN BUNDA BEDAVA ŞEYLER GELMİYO BAŞKA YOKMU
Sen İşi Biliyon HocamSizde handler kullanın![]()

Vodofone'da handler kullanmazsan kazıklanırsın. Tek çare handler. Net paketleri çok pahalı.Sen İşi Biliyon Hocam![]()
Sen İşi Biliyon Hocam![]()
He O Seni Kazıklamadan Sen Onu Çoktan Kazıklamış Ol DiyosunVodofone'da handler kullanmazsan kazıklanırsın. Tek çare handler. Net paketleri çok pahalı.![]()
Aynen. Zamanında mal gibi para veriyordum. Kazıklanınca sıra bana geçti dedim. Şimdide ben onu kazıklıyorum.He O Seni Kazıklamadan Sen Onu Çoktan Kazıklamış Ol Diyosun![]()

Telden tele değişiyor.bu handlerda 3g hızı var mı yani hızı yüksek mi
Telden tele değişiyor.bu handlerda 3g hızı var mı yani hızı yüksek mi
Alınca bana gel.Android içinmi yakında galaxi s 3 mini alıcam nasıl yapılıyor

Hocam Bildiğiniz Gerçekten İşe Yarayacak Bi Handler Var mı?Alınca bana gel.![]()
Elbette.Hocam Bildiğiniz Gerçekten İşe Yarayacak Bi Handler Var mı?
