LG G3 Rakiplerini Ezip Geçti!

Sponsorlu Bağlantılar

Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
LG G3 Rakiplerini Ezip Geçti!

LG'nin yeni amiral gemisi GSMArena'da yapılan ankette rakiplerini ezip geçti. Kullancıların oy verdiği ankette LG G3 rakiplerine fark attı. Gelin hep beraber sonuçlara göz atalım:

Samsung Galaxy S5 ile kapışan LG G3, rakibine yaklaşık 12 bin oy fark atarak bu anketi kazanmış oldu.

Bu seferde iki Quad HD ekranlı telefon kapışmış oldu. Sonuca baktığımızda LG G3 yine kazanmış oldu.


Bu seferde güçlü bir rakibi olan HTC'nin amiral gemisi HTC ONE M8 ile kapıştı. HTC'nin boomsound hoparlörünün almasıda maalesef sonucu pek etkilemedi gibi gözüküyor. LG G3 yine zafere ulaştı.

LG G3'e puan olarak yaklaşan en büyük rakibi de Z2 olmuş oldu. Ama LG buradan da galip çıktı.

Sonuçlara baktığımızda LG G3 ile kullanıcıların beklentilerini karşılayan bir telefon çıkarmış olduğunu görüyorüz. Bir de sizin görüşlerinizi alalım LG'nin rakipleri karşısında zaferle ayrılması hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
 


Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
M8 hoparlör sesi kulaklık sesi aleminyum kasası duo kamerası o arkayı bulanıklaştırma özellikleriye falan
Z2 de G3 le hemen hemen aynı fakat kasası daha iyi, m8 dende biraz daha yüksek olan donanımıyla su geçirmezliğiyle falan düşünülür derim.
 
ARİF MARAŞ

ARİF MARAŞ

Üye
su geçirmemenin pek önemi yok tabi meslekten mesleğe falan iş değişir ama 10 gram suyla g3 bile su ğeçirmez denize dalmıyacaz sonuçtabi türkiyeye gelmedi şu ucuz ama manyak teller
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
önemi olmasada adamlar yapmış koymuş her özelliği kullanmıyoruzki zaten mesela ben hiç görüntülü konuşma yaptığımı hatırlamıyorum :D su geçirmemezlik olduğuna göre kasasıda ona göre yapılmış ve bence malzeme kalitesi olarakta iyi. Tabi m8 deki aleminyumu tercih ederim. G3 ün bunlardan ucuz olması gerek
 
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Ben şemsiye taşımayı hiç sevmem. Çoğu zaman da yağmurda telefon ihtiyacı duyarım sığınacak yer ararım. İşte o zamanlar ulan su geçirmez olacaktın şimdi derim telefonuma :D

Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yada havuz bulamazsak leğene suyu doldurur kafamızı sokar öyle foto çekeriz :D :D suyun üstünde duruyomu diye bakıp gemi diye binecek değiliz :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Bu telefon taş, ama ne kadar doğru sonuçlardır bilinmez
 
ARİF MARAŞ

ARİF MARAŞ

Üye
yağmur suyundan ne olacak telefona
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1011
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Üstteki telsiz yerinden sızabilir.
 
ARİF MARAŞ

ARİF MARAŞ

Üye
ya %1 şans :ehe
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bilmem benim nexus 5 inki ortada büyük biraz :D şiddetli bi yağmur yağarsa falan var ihtimal :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ARİF MARAŞ
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu fazla dağıtmasak ? :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağrı Gündüz
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bu sefer tasarım hiç olmamış.Rakiplerinin tasarımları bence çok daha iyi.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
G3 :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: nsren, mehsevim ve Microsoft Corporation
ARİF MARAŞ

ARİF MARAŞ

Üye
Bu sefer tasarım hiç olmamış.Rakiplerinin tasarımları bence çok daha iyi.
klasik bir tasarım değil bence güzelayrıca dünyanın en iyi ekranını kullanmışlar nerdeyse 4k video çözünürlüğünde belkide öyledir
 
nsren

nsren

Üye
Abi kim ne derse desin. Lg liderlik koktuğunu gerçekten aldı. Tıpkı bir zamanlar samsung un iPhone dan aldığı gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ARİF MARAŞ ve Microsoft Corporation
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation ve nsren
nsren

nsren

Üye
Kim büyükse bizde onun tarafına geçeriz :D
Kesinlikle :) vallahi şu anda ben de lg g2 var. Akıyor mübarek. Daha bir defa donma tıkanma olmadı. G3 nasıldır kim bilir. Bakarız artık duruma göre. Bunu hediye eder g3 alırım belki. :):):)
 
  • Beğen
Tepkiler: ARİF MARAŞ
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kesinlikle :) vallahi şu anda ben de lg g2 var. Akıyor mübarek. Daha bir defa donma tıkanma olmadı. G3 nasıldır kim bilir. Bakarız artık duruma göre. Bunu hediye eder g3 alırım belki. :):):)
Bende samsung note 3 var oda kasmıyor senin cihaza çok ters bendeki :D ama lg nin tarafına geçmeyi düşünüyorum. :D
 


Üst Alt