Bu karar benim için çok önemli :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Pealon Jan Teor

Üye
    Konu Sahibi
Bu karar benim için çok önemli :(
Bakın şimdi durumumu anlatiyorum çok kararsız kaldım ; Ben sağlık meslek lisesi 10. sınıfda bu sene sınıfda kaldım. Sağlık Meslek lisesi başka bir ilçede buraya uzak orda yurtta kalıyodum.. Şimdi ya oturduğum ilçedeki ezik anadolu lisesine nakil olacağım (sayısalım kötü o yüzden sözel veya ea gitcem) yada normal okulumda devam edeceğim. Çok kararsız kaldım birde annem hasta yalnız bırakmak istemiyorum ama sağlık meslek benim için bir kurtuluş gibi.. :( Ne yapayım kafam çok karışık acil akıl verin lütfen :(
 


ishak388

ishak388

Üye
Bakın şimdi durumumu anlatiyorum çok kararsız kaldım ; Ben sağlık meslek lisesi 10. sınıfda bu sene sınıfda kaldım. Sağlık Meslek lisesi başka bir ilçede buraya uzak orda yurtta kalıyodum.. Şimdi ya oturduğum ilçedeki ezik anadolu lisesine nakil olacağım (sayısalım kötü o yüzden sözel veya ea gitcem) yada normal okulumda devam edeceğim. Çok kararsız kaldım birde annem hasta yalnız bırakmak istemiyorum ama sağlık meslek benim için bir kurtuluş gibi.. :( Ne yapayım kafam çok karışık acil akıl verin lütfen :(
kardeşim annen ağır hasta ve senden başka bakacak kimseniz yok ise evinize yakın bir okul seç
 

Pealon Jan Teor

Üye
    Konu Sahibi
Bakacak kimse var babam ve küçük kardeşim var
 

Pealon Jan Teor

Üye
    Konu Sahibi
Ama oturup ygsye çalışmak da istemiyorum sağlık meslekte kpss bi yüksek alsam tamam
 
Alper1045

Alper1045

Üye
Okuluna devam etmen daha doğru bir karar olur. Sağlık Meslek lisesinde okuyorsun kıymetini bilmelisin. Niçin sınıfta kaldığını sorgula tekrar aynı hataları yapma bence. Bunları bir öğretmen olarak söylüyorum.
 
ishak388

ishak388

Üye
şahsi söylüyorum bende 1 sene kaldım hayatım yanıyordu son anda kurtuldum
 

Pealon Jan Teor

Üye
    Konu Sahibi
Kararımı verdim sağlık mesleğe devam edicem, yorumlar için teşekkürler
 
Alper1045

Alper1045

Üye
Hayırlı olsun.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hayırlı olsun. Karar verdiğine göre konuyu kapatıyorum. :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt