Pealon Jan Teor
Üye
Bu karar benim için çok önemli :(
Bakın şimdi durumumu anlatiyorum çok kararsız kaldım ; Ben sağlık meslek lisesi 10. sınıfda bu sene sınıfda kaldım. Sağlık Meslek lisesi başka bir ilçede buraya uzak orda yurtta kalıyodum.. Şimdi ya oturduğum ilçedeki ezik anadolu lisesine nakil olacağım (sayısalım kötü o yüzden sözel veya ea gitcem) yada normal okulumda devam edeceğim. Çok kararsız kaldım birde annem hasta yalnız bırakmak istemiyorum ama sağlık meslek benim için bir kurtuluş gibi..
Ne yapayım kafam çok karışık acil akıl verin lütfen 
Ne yapayım kafam çok karışık acil akıl verin lütfen 

