Telefon Tavsiyesi Hangisi Alınmalı Fikrini Sende Söyle!

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Hangisi 1000-1300 Bütçe ile alınabilecek en iyi telefon?


  • Kullanılan toplam oy
    40
  • Anket kapatılmış .
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
lg g2 derdimde g3 çıktı eskidi nexus 5 canavar gibi bence çünkü çok güncelleme alıyor ekranı,tasarımı falan çok güzel benim bütçem olsa nexus 5 alırdım ama bütçem nexus 4'e bile yetmiyor :D
 


Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
şuanda fikirlerini yazan arkadaşlara teşekkür ederim!G2de beni çeken bir şey var galiba hep o ağır basıyo bende daha tam karar vermedim.nexus 5 de olabilir!görüşlere devam!
 
Superfan

Superfan

Üye
Android olarak Nexus öneririm. WP olarak Nokia'nın ucuz bir phableti var. Güzele benziyor.
şuanda fikirlerini yazan arkadaşlara teşekkür ederim!G2de beni çeken bir şey var galiba hep o ağır basıyo bende daha tam karar vermedim.nexus 5 de olabilir!görüşlere devam!

Arkadaşta LG G2 var. Telefon güzel de arkanın cam olması kötü. Düşürünce kırılmış. Kötü bir görüntüsü var. Ve LG telefonu çok doldurmuş. Ve güncelleme devamlılığı düşük.
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Android olarak Nexus öneririm. WP olarak Nokia'nın ucuz bir phableti var. Güzele benziyor.

Arkadaşta LG G2 var. Telefon güzel de arkanın cam olması kötü. Düşürünce kırılmış. Kötü bir görüntüsü var. Ve LG telefonu çok doldurmuş. Ve güncelleme devamlılığı düşük.
Arkası Cam mı :bangin: Bilmiyodum.Ama bir kılıfla giderilir benceee fikri olan bu kadar mı ? nexus5 de cazip gelmeye başladı :)
 

DDPROG

Üye
lg g2 nin ekranını bi görsen nexus 5den soğursun :D çok müthiş bi ekranı var ve zaten batarya vb. konularda üst düzey. Güncellemeye gelincede bence 1 sürüm daha alır orjinal olarak ondan sonra cyanogenmoda devam edersin zaten offical alıyodu herhalde cyanogenmod güncellemesini
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar1926
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
lg g2 nin ekranını bi görsen nexus 5den soğursun :D çok müthiş bi ekranı var ve zaten batarya vb. konularda üst düzey. Güncellemeye gelincede bence 1 sürüm daha alır orjinal olarak ondan sonra cyanogenmoda devam edersin zaten offical alıyodu herhalde cyanogenmod güncellemesini
lg g2 de renkleri çok açmış diyorlar samsung gibi gerçeğe yakın değil diyorlar
 

DDPROG

Üye
asıl gerçek renkleri gösteren ekran ips ekrandır(g2deki) samsunglarda ise amoled vardır ve renkleri daha canlı gösterir ama renkler gerçeğinden farklı olabilir. bence g2nin ekranı daha güzel note 3 vb. göre
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
sonuçlara göre hareket edicem lg2 önde sanrım 32 gblık lg alıcamg2 32 gb alıyorum.sizce iyi mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar1926
Akhtoher

Akhtoher

Üye
fk555897

fk555897

Üye
Bence Nexus 5 al.
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Lg g2 sip verdim.1250 tlye konu kapanabilir.oy verip düşüncelerini benimle paylaşanlara çok teşkkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar1926
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
İphone 5 lumia 925 veya nexus 5 alabilirsin.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
iphone 4s bence windows phone dan sonra
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
G2 nin arkası cam falan değil ne camı ya kimsede demiyo ha :D plastik.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Android olarak Nexus öneririm. WP olarak Nokia'nın ucuz bir phableti var. Güzele benziyor.

Arkadaşta LG G2 var. Telefon güzel de arkanın cam olması kötü. Düşürünce kırılmış. Kötü bir görüntüsü var. Ve LG telefonu çok doldurmuş. Ve güncelleme devamlılığı düşük.
Bu arkadaş
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yada optimus g ile. Cam değil ama ona benzer bi yapısı var ya onunda yada nexus 4 le falan ne biliyim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
lg2 aldım 1 hafta oldu :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar1926 ve Microsoft Corporation

Benzer Konular



Üst Alt