Superfan
Üye
Yada optimus g ile. Cam değil ama ona benzer bi yapısı var ya onunda yada nexus 4 le falan ne biliyim![]()
Evet optimus g ile karıştırmışım. Neyse artık

Yada optimus g ile. Cam değil ama ona benzer bi yapısı var ya onunda yada nexus 4 le falan ne biliyim![]()

Olur öyle şeylerEvet optimus g ile karıştırmışım. Neyse artık![]()

Olur öyle şeyler![]()

Aynen almıyım ya z2 su geçirmez falan ama iphone gibisi yokNapacan vermişsin o kadar para 5s de güzel kullan işte
Kalsın 5S doya doya kullan işte.Aynen almıyım ya z2 su geçirmez falan ama iphone gibisi yok
5s de sıkıntılar olmaya başladı ya. Önceden iphone 5 kullanıyorsum süperdi fakat , 5s de çok donma oluyor ios 7 den olsa gerekKalsın 5S doya doya kullan işte.
Aynen öyleIos 8 gelecek sabret
Aynen gelsede şu ios 7 den kurtulsak. İos 7 gerçekten çok berbat hatalı bir işletim sistemi. Ama şöylede bişey var , daha önceden android kullandım ve neredeyse her gün android telefonlara bakıyorum inceliyorumda , androidlerde 3 gb ram olsa bile saçma kasılmalar oluyor.Ios 8 gelecek sabret
