Dilaver Kaplan
Üye
Hangisi Alınmalı Fikrini Sende Söyle!
Wpden ayrılmaya karar verdim.Nerdeyse Wp elimde büyüdü diyebilirim.wp 8i ilk alanlardanım.Sonra bu formu buldum.üye oldum.nerdese 1.5 sene oldu fakat malesef telefonla denize girdim.lumiam öldü.Yeni telefon için bütçem 1000-1300 konuyu buraya açtım çünkü bu bir veda mesajıda ya da değil
yukarıya anket yapacağım sizde ankete katılarak fikirlerinizi belirtebilirisniz!
yukarıya anket yapacağım sizde ankete katılarak fikirlerinizi belirtebilirisniz!

İzmir olması da sıkıntı değil.