Telefon Tavsiyesi Hangisi Alınmalı Fikrini Sende Söyle!

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce Hangisi 1000-1300 Bütçe ile alınabilecek en iyi telefon?


  • Kullanılan toplam oy
    40
  • Anket kapatılmış .
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
Hangisi Alınmalı Fikrini Sende Söyle!
Wpden ayrılmaya karar verdim.Nerdeyse Wp elimde büyüdü diyebilirim.wp 8i ilk alanlardanım.Sonra bu formu buldum.üye oldum.nerdese 1.5 sene oldu fakat malesef telefonla denize girdim.lumiam öldü.Yeni telefon için bütçem 1000-1300 konuyu buraya açtım çünkü bu bir veda mesajıda ya da değil :) yukarıya anket yapacağım sizde ankete katılarak fikirlerinizi belirtebilirisniz!
 


ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
:sirit:

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Hocam acil ise iş görür süper ucuz telefonlardan birini al ve 2 - 3 ay kadar o telefonla idare ederken para biriktir derim ben. WP8.1 in final sürümünden sonrası ve sonrasında çıkacak telefonlar için diyorum bunları. Bence WP bir şansı daha hakeder senden.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
W.p den vazgeçmiş isen bahsetmiş olduğun bütçeye göre Z1 düşünebilirsin. Bütçe limiti koymasaydın 1 ay sonra çıkacak İphone 6'ya göz at derdim. Malum Z2'nin çok ısındığı söyleniyor G3'ün ön paneli muhteşem fakat telefon çok kalın. HTC çizgisini bozmadı. Bu yıl da piyasaya damga vuracak telefon İphone 6 olacaktır.
 
PureFood

PureFood

Üye
Konu 'Cep Telefonları Genel' bölümüne taşınsa daha iyi olur.

Tavsiyeye gelince;
4S'i kafadan eledim, G2'yi de sevmem o da gitti, 1020'yi de eledim (kamera bağımlılığın olmadığını varsayarak). Geriye Nexus ve 925 kalıyor. İkisi de süper akıcı cihazlar, Nexus'u severim. 925'i söylememize gerek yok, ikisinden biri bence. Tabi işlemci farkı var bir tek o da sana kalmış düşünmek.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Konu 'Cep Telefonları Genel' bölümüne taşınsa daha iyi olur.

Tavsiyeye gelince;
4S'i kafadan eledim, G2'yi de sevmem o da gitti, 1020'yi de eledim (kamera bağımlılığın olmadığını varsayarak). Geriye Nexus ve 925 kalıyor. İkisi de süper akıcı cihazlar, Nexus'u severim. 925'i söylememize gerek yok, ikisinden biri bence. Tabi işlemci farkı var bir tek o da sana kalmış düşünmek.
Konuya bakılırsa Windows düşünmüyor. 1200 liraya İphone 5 alınabilir aslında.
 
Scourge

Scourge

Üye
Bence Nexus 5 güncelleme açısından rahat edersin.
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Kafanı karıştırmak gibi olmasında HTC 8X hepsiburadada 650 tl ye kadar düşmüş bu arada :)
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
1200 İphone 5 alınır bence

 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Bence Nexus 5 veya Lumia 925 al sıfır. İkinci el alacam dersennseçenek çok.
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
öneriler için saolun 1200 liraya iphone 5 varsa hemen alıcam!nexus 5 in pili biraz az!
 

blackbatuhan

Üye
Arkadaşlar aklınızda bulunsun , eğer telefonunuzla denize girdiyseniz veya suyun içine falan düştüyse , telefonu sudan çıkarın hiçbirşeye basmadan direk pilini çıkartın. Kesinlikle ekranı falan açmayın ama. Eğer arka kapağınız açılmıyorsa vidaları söküp çıkarın bataryayı. Sonra telefonu pirince koyun en az 1 hafta beklesin. Sonra eğer telefon hakkında bilginiz varsa içini açın anakartı diş fırçası gibi bişiyle iyice temizleyin. Eğer içini açacak kadar bilginiz yoksa bi telefoncuya verin o temizlesin. Telefonunuz kesinlikle çalışacaktır. Ama siz sudan çıkarınca bi ekranı açayım bozukmu diye bakayım falan diyip ekranı açarsanız , telefona pilden ufacık bir akım geldiği anca o telefonu bi daha kullanmak için çok şanslı olmanız gerekir.
 
0MG90

0MG90

Üye
Sahibinden de G2 fiyatına rahat iPhone 5 alırsın. İ5 al bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Akhtoher
0MG90

0MG90

Üye
Buradan bakabilirsin

Mesela bu iyi gibi
 
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
    Konu Sahibi
dostum bu alışveriş nasıl gerçekleşcek peki ?ben izmirdeyim o istanbulda ?
 

Benzer Konular



Üst Alt