Mesaj geldiğinde okunmamış mesaj diye şeffaf baloncuk çıkıyor onlar olabilir.
8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.

BenBöyle bir uyarı alan var mı?
Uyarı verdi ilk açılışta ama hiç bi sorun yok bende de maşallah nazar değmesin
Telefon ısındı benim guncellemeden sonra aynı sorunu yaşayan var mıEvet, ilginçtir ki 920'ye geçtiğimde (Kasım 2012), kalam 2,5 aylık süremi 1,5 yıl daha uzatmıştı. Şimdi bu süre 31 Temmuz'da doluyor. İnşallah bir daha uzatırlarSizde de 1 yıllık kullanım var mı?

EnteresanEvet, ilginçtir ki 920'ye geçtiğimde (Kasım 2012), kalam 2,5 aylık süremi 1,5 yıl daha uzatmıştı. Şimdi bu süre 31 Temmuz'da doluyor. İnşallah bir daha uzatırlar![]()
kişilere ayrı arkaplan olmuyo mu ben mi bulamadım![]()
kişilere ayrı arkaplan olmuyo mu ben mi bulamadım![]()
Beta da kişilere de arka plan koyuluyor mu ?Malesef kisilere ayri ayri arkaplan koyamiyorsun, bu sadece beta´da mümkün. Sadece birtane arkaplan seciyorsun, o da tüm sohbetlere ayarlaniyor...
