Whatsapp Yeniden Mağaza'da!

Sponsorlu Bağlantılar

ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Mesaj geldiğinde okunmamış mesaj diye şeffaf baloncuk çıkıyor onlar olabilir.

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Mesaj geldiğinde okunmamış mesaj diye şeffaf baloncuk çıkıyor onlar olabilir.

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.


Hata olmasına rağmen bende görünüyor o. Misal 3 okunmamış mesaj diye ayırıyor diğer mesajlardan. Cidden nedir bu desteklenmeyen ozellik :)

Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Sorun bulamadım hala, son görüşme falan da düzgün çalışıyor ama ne olur ne olmaz kaldırdım yeniden yükledim hata vermedi

Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Desteklemez dememiş ki desteklemeyebilir demiş şu an için sorun yok

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
İyi oldu :rock: Koparım hacııı :rock:

 
csH

csH

Üye
oh bee 2 gündür güzel haberler geliyor :eller:
 
alical33

alical33

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
SLH.55

SLH.55

Üye
Bekledigimize degdi heralde 0 problem :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
fk555897

fk555897

Üye
Sizde de 1 yıllık kullanım var mı?
 
PureFood

PureFood

Üye
Sizde de 1 yıllık kullanım var mı?
Evet, ilginçtir ki 920'ye geçtiğimde (Kasım 2012), kalam 2,5 aylık süremi 1,5 yıl daha uzatmıştı. Şimdi bu süre 31 Temmuz'da doluyor. İnşallah bir daha uzatırlar :D
 

tanyyy

Üye
e sonunda artık
 
fk555897

fk555897

Üye
Evet, ilginçtir ki 920'ye geçtiğimde (Kasım 2012), kalam 2,5 aylık süremi 1,5 yıl daha uzatmıştı. Şimdi bu süre 31 Temmuz'da doluyor. İnşallah bir daha uzatırlar :D
Enteresan
 
csH

csH

Üye
kişilere ayrı arkaplan olmuyo mu ben mi bulamadım:hmmm
 
dücane

dücane

Üye
kişilere ayrı arkaplan olmuyo mu ben mi bulamadım:hmmm


Malesef kisilere ayri ayri arkaplan koyamiyorsun, bu sadece beta´da mümkün. Sadece birtane arkaplan seciyorsun, o da tüm sohbetlere ayarlaniyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: csH

skynet

Üye
Videoyu seçip hemen gönder dediğimde uygulamadan atıyor ama videonun ön izleme resmi geldiğinde o zaman sorun yok daha önce böyle değildi
Şimdi tamamen bozuldu artık videou seçiyorum direk atıyor offfffffffff
 
Son düzenleme:
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Birkaç eksik var. Sadece sohbete arka plan konuyor birde mp3 yollama yok

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
alical33

alical33

Üye
Malesef kisilere ayri ayri arkaplan koyamiyorsun, bu sadece beta´da mümkün. Sadece birtane arkaplan seciyorsun, o da tüm sohbetlere ayarlaniyor...
Beta da kişilere de arka plan koyuluyor mu ?
 
giray38

giray38

Üye
kullanım suresını sureklı uzatıyor saolsun ya o konuda sıkıntı etmeyın beyler :D bende de gecen bır ay yazıyordu sımdı 1 yıl olmus tekrar
 

skynet

Üye
Benimde 1 ay kalmıştı şimdi ağustosa ertelemiş
 


Üst Alt