belki idrek guncellemeli halini koyarlar
Nedense hiç ihtimal veremiyorum. Belki de tam 8.1 uyumluluğu getireceklerdir uygulamaya.Surprizde olabilir işin içinde çok beklettiler çunku
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Nedense hiç ihtimal veremiyorum. Belki de tam 8.1 uyumluluğu getireceklerdir uygulamaya.
Tam sürüm derken 8.1 in tam sürümünü mü?8.1 uyumluluğu getiriyorsa tam surumu niye beklesinki ?
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Tam sürüm derken 8.1 in tam sürümünü mü?
Benim bildiğim whatsapp bu büyük güncellemesini 8.1 in tam sürümünden sonra getireceği. 8.1 uyumluluğu ile o büyük güncelleme ayrı şeyler. Programın kodlarını tekrar gözden geçirip 8.1 de sorun yaratacak şeyleri düzenleyip öyle vereceklerdir mağazaya diye düşünüyorum aynı haliyle. Ek özellikler 8.1 tam sürümden sonra verilir. Bunu demek istedim.Evet :d
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Benim bildiğim whatsapp bu büyük güncellemesini 8.1 in tam sürümünden sonra getireceği. 8.1 uyumluluğu ile o büyük güncelleme ayrı şeyler. Programın kodlarını tekrar gözden geçirip 8.1 de sorun yaratacak şeyleri düzenleyip öyle vereceklerdir mağazaya diye düşünüyorum aynı haliyle. Ek özellikler 8.1 tam sürümden sonra verilir. Bunu demek istedim.
Birde whatsappın sitesine twitter'ına filan yaptım resmi bir açıklama yok Valla biri yazdı yukarıda teknik bir sorun varmış MS ile birlikte çalışıyorlarmış sorunun çözümü için sorun çözüldüğünde tekrar koyacakalrmış mağazaya. Bence en geç yarına gelir mağazaya böylesine milyonlarca kullanıcısı olan bir uygulamayı bekletmezler fazla.BilmemBirde whatsappın sitesine twitter'ına filan yaptım resmi bir açıklama yok
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Valla biri yazdı yukarıda teknik bir sorun varmış MS ile birlikte çalışıyorlarmış sorunun çözümü için sorun çözüldüğünde tekrar koyacakalrmış mağazaya. Bence en geç yarına gelir mağazaya böylesine milyonlarca kullanıcısı olan bir uygulamayı bekletmezler fazla.
wp için 2sene daha verin beyler android adam gibi 2008de çıkmış desek 2010da ruh gibiydi neredeyse herkeste 5800 vardı
AynenYo WP centralda da bu yazı paylaşıldı artık resmi denebilir belkide gerçekten resmi bir yazı. Wp central paylaşmazdı gerçek olmasaEvet resmi açıklama dedi kaynak yok hala güncelleme gelme ihtimali var o epostalar yalanlanmamış
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Yo WP centralda da bu yazı paylaşıldı artık resmi denebilir belkide gerçekten resmi bir yazı. Wp central paylaşmazdı gerçek olmasa

Beta benim telefonumda yuklenmiyor. 520 diye mi acaba ?beta şuan kapalı durumda.
Whatsapp'ten herhangi bir bildirim gelmedi, ben an itibariyle iletişime geçtim cevap bekliyorum.Serhana whatsapptan e-mail geldimi acaba
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Whatsapp'ten herhangi bir bildirim gelmedi, ben an itibariyle iletişime geçtim cevap bekliyorum.
