Arkadaşlar şuan için herhangi bir whatsapp güncellemesi beklemeyin, tabi resmi bir açıklama yok ama şuan whatsapp beta nerdeyse hergün güncellenmesine rağmen arama özelliği kullanılamaması yüzünden normal whatsapp güncelleneceğini sanmıyorum final sürüm ne zaman tüm lumialar alır o zaman gelir diye düşünüyorum.

Arkadaşlar şuan için herhangi bir whatsapp güncellemesi beklemeyin, tabi resmi bir açıklama yok ama şuan whatsapp beta nerdeyse hergün güncellenmesine rağmen arama özelliği kullanılamaması yüzünden normal whatsapp güncelleneceğini sanmıyorum final sürüm ne zaman tüm lumialar alır o zaman gelir diye düşünüyorum.
Whatsapp beta uygulamasına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Whatsapp Beta şuanda aktif durumda lakin kullanıcı olarak seçilmedi iseniz indirememektesiniz.Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
link vermek sorun değil yükleyemezsin.Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Ayrıca şunu belirtmemde fayda görüyorum, yükledim tekrar link zaten gözüküyor, ama illana sana nasıl yüklemen gerektiğini söylücek değilim daha çok yakın gördüğünüz kişilere sorun forumda sürekli yaptığınız gibi bundan dolayı söylemedim nasıl yüklücenizi ki sorduğumda kapalı dendi hatta programı cracklemeye çalıştılar ama olmadı.Serhan whatsapp beta telefonundan silinmişti ve s4mini alırsam paylaşırım deneyeyim yuklemeyi demiştin. Yükleyebildin yada geç onu kapalıysa kapalı linki vermenle bir yerin eksilmez.
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Whatsapp beta uygulamasına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Whatsapp Beta şuanda aktif durumda lakin kullanıcı olarak seçilmedi iseniz indirememektesiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu arada şuanda kullandığımız Whatsapp uygulamasının boyutu 8 mb iken betada bu boyu 16 mb
O üzücü cevap ile karşılaşmışsınızAbi linke tıkladım altta yükle geldi bastım şu an kuruyor. Ne ayak bu? Nasıl oluyor? Beta kapalı değil miydi?
Edit : Maalesef izniniz yok dedi.
Telgrafla gönderildi.

O üzücü cevap ile karşılaşmışsınız![]()

Şuan için bir üst başlık oluşturma konusu olmayabilir ancak bir uygulama beta sürecine girdiğinde uygulama ile ilgili bir konu açılabilirMaalesef. :S yahu şu an çok sinirim bozuldu, kandırıldım
Aklıma bir fikir geldi. Bu betalar hakkında. Üstat maden moderatör sayılırsın bir konu aç. Konu beta tester olsun. Herkes beta kayıtları olan uygulamaları ve kayır şeklini yazsın. Mesela ben whatsapp için olduğunu zamanında bilmiyordum
bilEm kaydolurdum. Böylelikle bizler de forum olarak bilinçleniriz.
Telgrafla gönderildi.
. Ayrıca bu tür durumlar ortak alınabilecek kararlardır ben kendimce hele hele şuanda üst konu işine giremem 
