Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Serhana whatsapptan e-mail geldimi acaba

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 


ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Nedense hiç ihtimal veremiyorum. Belki de tam 8.1 uyumluluğu getireceklerdir uygulamaya.


8.1 uyumluluğu getiriyorsa tam surumu niye beklesinki ?

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
dakamon

dakamon

Üye
Evet :d

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Benim bildiğim whatsapp bu büyük güncellemesini 8.1 in tam sürümünden sonra getireceği. 8.1 uyumluluğu ile o büyük güncelleme ayrı şeyler. Programın kodlarını tekrar gözden geçirip 8.1 de sorun yaratacak şeyleri düzenleyip öyle vereceklerdir mağazaya diye düşünüyorum aynı haliyle. Ek özellikler 8.1 tam sürümden sonra verilir. Bunu demek istedim.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Benim bildiğim whatsapp bu büyük güncellemesini 8.1 in tam sürümünden sonra getireceği. 8.1 uyumluluğu ile o büyük güncelleme ayrı şeyler. Programın kodlarını tekrar gözden geçirip 8.1 de sorun yaratacak şeyleri düzenleyip öyle vereceklerdir mağazaya diye düşünüyorum aynı haliyle. Ek özellikler 8.1 tam sürümden sonra verilir. Bunu demek istedim.


Bilmem :s Birde whatsappın sitesine twitter'ına filan yaptım resmi bir açıklama yok

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
dakamon

dakamon

Üye
Bilmem :s Birde whatsappın sitesine twitter'ına filan yaptım resmi bir açıklama yok

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Valla biri yazdı yukarıda teknik bir sorun varmış MS ile birlikte çalışıyorlarmış sorunun çözümü için sorun çözüldüğünde tekrar koyacakalrmış mağazaya. Bence en geç yarına gelir mağazaya böylesine milyonlarca kullanıcısı olan bir uygulamayı bekletmezler fazla.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Valla biri yazdı yukarıda teknik bir sorun varmış MS ile birlikte çalışıyorlarmış sorunun çözümü için sorun çözüldüğünde tekrar koyacakalrmış mağazaya. Bence en geç yarına gelir mağazaya böylesine milyonlarca kullanıcısı olan bir uygulamayı bekletmezler fazla.


Evet resmi açıklama dedi kaynak yok hala güncelleme gelme ihtimali var o epostalar yalanlanmamış

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

MaxipmaN

Üye
wp için 2sene daha verin beyler android adam gibi 2008de çıkmış desek 2010da ruh gibiydi neredeyse herkeste 5800 vardı
 
  • Beğen
Tepkiler: Burakkkk250, nigzes1907 ve İnternettin HOCA
dakamon

dakamon

Üye
Evet resmi açıklama dedi kaynak yok hala güncelleme gelme ihtimali var o epostalar yalanlanmamış

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Yo WP centralda da bu yazı paylaşıldı artık resmi denebilir belkide gerçekten resmi bir yazı. Wp central paylaşmazdı gerçek olmasa
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Geliyorsa gelsin artık uygulama ya sanki bana hiç bir platfromda bulunmayan bir uygulama gelicek gibi bekletiyolar
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Yo WP centralda da bu yazı paylaşıldı artık resmi denebilir belkide gerçekten resmi bir yazı. Wp central paylaşmazdı gerçek olmasa


Bilmem :p

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
kahraman333333

kahraman333333

Üye
hadi artık gelsin şu güncelleme ya
 
serinaga

serinaga

Üye
Galiba ses soluk yok ...

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

skynet

Üye
Yarın gelir :)
 

ihsan.snmz

Üye
Yeni konu açmak istemedim. Arkadaşlar bende Whatsapptan gelen herşey diğer klasorunde gorunuyor başka sitelere foto atamıyorum sıkıntı yaşıyorum kısacası. Bu sorunu nasıl halledebilirim.
beta şuan kapalı durumda.
Beta benim telefonumda yuklenmiyor. 520 diye mi acaba ?
 
sekajmer

sekajmer

Üye
Serhana whatsapptan e-mail geldimi acaba

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Whatsapp'ten herhangi bir bildirim gelmedi, ben an itibariyle iletişime geçtim cevap bekliyorum.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Whatsapp'ten herhangi bir bildirim gelmedi, ben an itibariyle iletişime geçtim cevap bekliyorum.


Beta programına kayıtlımısınki ?

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 


Üst Alt