Ne yazıkki...
Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.

aman allah korusunHayır bir de eğer 8.1 finale kadar böyle olursa o zaman yandık işte![]()

Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

15 dolar falan diyor abi ne iş ayrıca bi' özet geçsen çok şükela olacakArkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Desteklerinden ötürü arkadaşa teşekkür ediyorlar. Güncelleme nedeni ile uygulamaya birkaç saat erişilemeyeceğinden bahsediyorlar ancak bu haber yapılalı 14 saat falan oluyorTürkçe please![]()
Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@bulutsuzgece
@papakudioflu
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
"Sayın .........
WhatsApp BETA programına yapmış olduğunuz katkılardan dolayı teşekkürler. Pek çok hata düzeltmesi yaptık. Vermiş olduğunuz destekten dolayı müteşekkiriz. Artık sonunda bir final uygulaması yapıyoruz. Biz uygulamayı güncellerken, WhatsApp önümüzdeki birkaç saat boyunca mağazada erişilebilir durumda olmayabilir. Ödülünüz olan 15$ geliştirici hesabınıza tanımlandı....." diye devam ediyor.
Güncelleme belirtisi göremedim mesajda bazı sorunlar yüzünden kaldırılmış sanırım.Whatsapp tarafindan nihayet resmi bir aciklama geldi:
"Unfortunately due to technical issues, we have chosen to un-publish WhatsApp Messenger on the Windows Phone platform. We are working closely with Microsoft to resolve the issues and hope to return to the store shortly. We apologize to our users for the temporary inconvenience."
Güncelleme belirtisi göremedim mesajda bazı sorunlar yüzünden kaldırılmış sanırım.
belki idrek guncellemeli halini koyarlar"Teknik sorunlar nedeniyle whatsapp messenger´i Windows Phone platformundan kaldrimayi sectik. Sorunlari cözmek icin Microsoft ile yakin bir calisma baslattik ve yakin zamanda magazaya dönmeyi umuyoruz. Gecici rahatsizliktan dolayi tüm kullanicilarimizdan özür diliyoruz"
dedigin gibi güncelleme yine hayal kalacak galiba
