Whatsapp mağazadan kaldırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Ne yazıkki...

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 


skynet

Üye
Hayır bir de eğer 8.1 finale kadar böyle olursa o zaman yandık işte :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto, Yağız Ryan, Dexter Morgan ve 1 kişi daha
emz

emz

Üye
Ne yazıkki...

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.


Dostum sen ve @TurboCall sen 3 sayfa sizin boş konuşmalarınızı okudum. Bence özel mesaj bu iş için var. Turbo sen bu son yediğin bandan sonra ayarların kaydı önüne gelene laf atıyorsun bence kendine gel ve sessiz kal. Çok göze batıyorsun adminleri zorluyorsun ve bizi de. Biraz sakinleş.

Boş konuşmalara lütfen son verelim arkadaşlar.
Bu arada whatsapp güncellenmesi için daha önceden de tahmin yürütüyorduk 8.1 le yayınlanır diye sadece alt yapı hazırlıyorlardır. Onlar temmuzu beklemeye kararlı :)

Telgrafla gönderildi.
 
Bay H

Bay H

Üye
Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

leeshore

leeshore

Üye
Türkçe please :D
 
PureFood

PureFood

Üye
Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
15 dolar falan diyor abi ne iş ayrıca bi' özet geçsen çok şükela olacak :)
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
@bulutsuzgece
@papakudioflu

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

ErenMSC

Üye
İlerdeki saatler mağazada olacakmış ne :)
 
dücane

dücane

Üye
Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Malesef yaniliyorsun kardesim o email´e inanma, bu sabah alman forumda okudum, o email´in sahte oldugunu söylediler. Illa ki güncelleme yoldadir, ama sadece ne zaman olacagi belli degil


Whatsapp´in bulundugu yer Amerika´dir. Fakat cevapta kullanilan ingilizce düzgün ingilizce degil, hatalar var, bunu ingilizcesi olan anlar
 
Bay H

Bay H

Üye
Desteklerinden ötürü arkadaşa teşekkür ediyorlar. Güncelleme nedeni ile uygulamaya birkaç saat erişilemeyeceğinden bahsediyorlar ancak bu haber yapılalı 14 saat falan oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: leeshore
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar whatsapp için büyük olasılık ile artık güncelleme gelecek.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

@bulutsuzgece
@papakudioflu

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

"Sayın .........
WhatsApp BETA programına yapmış olduğunuz katkılardan dolayı teşekkürler. Pek çok hata düzeltmesi yaptık. Vermiş olduğunuz destekten dolayı müteşekkiriz. Artık sonunda bir final uygulaması yapıyoruz. Biz uygulamayı güncellerken, WhatsApp önümüzdeki birkaç saat boyunca mağazada erişilebilir durumda olmayabilir. Ödülünüz olan 15$ geliştirici hesabınıza tanımlandı.....
" diye devam ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ArMaGeDdOn_87, Dexter Morgan, 4MaGuS ve 4 diğerleri
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
"Sayın .........
WhatsApp BETA programına yapmış olduğunuz katkılardan dolayı teşekkürler. Pek çok hata düzeltmesi yaptık. Vermiş olduğunuz destekten dolayı müteşekkiriz. Artık sonunda bir final uygulaması yapıyoruz. Biz uygulamayı güncellerken, WhatsApp önümüzdeki birkaç saat boyunca mağazada erişilebilir durumda olmayabilir. Ödülünüz olan 15$ geliştirici hesabınıza tanımlandı.....
" diye devam ediyor.


Bir kaç saat dediğine göre bugün yayınlanırmı ?

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
büyük ihtimal güncelleme gelecek. neden derseniz whatsapp'ın şöyle bir mantıgı var. betalarda da bunu yaptı. güncelleme yerine direk yeni uygulama koyuyor. suan da durum öyle gözüküuor
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
dücane

dücane

Üye
Whatsapp tarafindan nihayet resmi bir aciklama geldi:


"Unfortunately due to technical issues, we have chosen to un-publish WhatsApp Messenger on the Windows Phone platform. We are working closely with Microsoft to resolve the issues and hope to return to the store shortly. We apologize to our users for the temporary inconvenience."

"Teknik sorunlar nedeniyle whatsapp messenger´i Windows Phone platformundan kaldrimayi sectik. Sorunlari cözmek icin Microsoft ile yakin bir calisma baslattik ve yakin zamanda magazaya dönmeyi umuyoruz. Gecici rahatsizliktan dolayi tüm kullanicilarimizdan özür diliyoruz"
 
dakamon

dakamon

Üye
Whatsapp tarafindan nihayet resmi bir aciklama geldi:


"Unfortunately due to technical issues, we have chosen to un-publish WhatsApp Messenger on the Windows Phone platform. We are working closely with Microsoft to resolve the issues and hope to return to the store shortly. We apologize to our users for the temporary inconvenience."
Güncelleme belirtisi göremedim mesajda bazı sorunlar yüzünden kaldırılmış sanırım.
 
dücane

dücane

Üye
Güncelleme belirtisi göremedim mesajda bazı sorunlar yüzünden kaldırılmış sanırım.



"Teknik sorunlar nedeniyle whatsapp messenger´i Windows Phone platformundan kaldrimayi sectik. Sorunlari cözmek icin Microsoft ile yakin bir calisma baslattik ve yakin zamanda magazaya dönmeyi umuyoruz. Gecici rahatsizliktan dolayi tüm kullanicilarimizdan özür diliyoruz"

dedigin gibi güncelleme yine hayal kalacak galiba
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Surprizde olabilir işin içinde çok beklettiler çunku

Whatsappa Guncelleme Bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
"Teknik sorunlar nedeniyle whatsapp messenger´i Windows Phone platformundan kaldrimayi sectik. Sorunlari cözmek icin Microsoft ile yakin bir calisma baslattik ve yakin zamanda magazaya dönmeyi umuyoruz. Gecici rahatsizliktan dolayi tüm kullanicilarimizdan özür diliyoruz"

dedigin gibi güncelleme yine hayal kalacak galiba
belki idrek guncellemeli halini koyarlar
 


Üst Alt