Oyun clash of clans mücevher ?

Sponsorlu Bağlantılar

Kontrol

Kontrol

Üye
Karşılık beklemek herkesin doğal olarak hakkı bir tuşa basmak da emek 1 saat uğraşmakta etmektir. aynı kefeye koyamasakta emeğe saygı gerekiyor ;) Neyse cuma oldu kalp kırmaya alınmaya gerek yok hayırlı cumalar kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: Eray1910


Eray1910

Üye
Kalp kiracak bir sey yok ortada ben durumu izah ettim zaten. Kiyaslamak gibi olmasin baska bir sitede yaptim ben aciklamayi adamlar tesekkur etmisler sagolsunlar burasi kadar aktif bir site bile degil ya neyse.
Hayirli cumalar..
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol
avast

avast

Üye
Maxicep 2 klanina bekleriz herkesi saygi sevgi çerçevesi içinde. Toplanmaya basladik maxicep 1 de herkes çok yuksek olduğu için alt klan actik 50 lvl e kadar
 
hardal00

hardal00

Üye
Kalp kiracak bir sey yok ortada ben durumu izah ettim zaten. Kiyaslamak gibi olmasin baska bir sitede yaptim ben aciklamayi adamlar tesekkur etmisler sagolsunlar burasi kadar aktif bir site bile degil ya neyse.
Hayirli cumalar..
Ortagim eyv programi indirdim calistida ama bu cevrim ic dis olayini anlamadim en ustteki kirmizi olunca ne oluyor yesil plunca birde oyuna gunvelleme gelince fixlenmis herhal calismiyor. Altin degerleri girdim aramiyor bile
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Ortagim eyv programi indirdim calistida ama bu cevrim ic dis olayini anlamadim en ustteki kirmizi olunca ne oluyor yesil plunca birde oyuna gunvelleme gelince fixlenmis herhal calismiyor. Altin degerleri girdim aramiyor bile
Güncellemeyle calismiyo :angry:
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Oyun güncellendi fixlemislerdir : )
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Ben kullanmamıştm zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol
hardal00

hardal00

Üye
Ya dun saolsun 5 dk aradi ama 400.000 rahat coktum altinda
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol

Eray1910

Üye
Ben 7.5 milyonu kastim okcuyu 6 ya bastim okcu kalesi sihirbaz kulesi felan bastim :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Ya 9 kupa sonra 3.insaaatci alcaktim var ya 2 savaşı da kaybettim nasıl bozuldu moralim anlatamam :D
 

Eray1910

Üye
Nasip :) update gelirse haber veririm buraya :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
harbiden hani yok böyle bişey zor köyleri 100 aldım ufak köyü alamadım ya 9 kupa eksikti şimdi 66 eksildi 3 insaatci olmadan olmuyor artik
 

Eray1910

Üye
3 sart :) ben 950 yesil tas yaptim 4. alicam androidde :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Benimde android ya iphone da tweaks varmış hala oluyor mu acaba :D taş falan yapılıyor mu Jb de
 

Eray1910

Üye
Benimde android ya iphone da tweaks varmış hala oluyor mu acaba :D taş falan yapılıyor mu Jb de

Tweak dedikleri benim paylastigimin aynisi cydiada tweak seklinde yukleniyor sadece o da calismiyor ipadde acmaya calisiyorum oyun aciomiyor
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Tweak dedikleri benim paylastigimin aynisi cydiada tweak seklinde yukleniyor sadece o da calismiyor ipadde acmaya calisiyorum oyun aciomiyor

daha önce kullanmadım bilemiyorum o yüzden hile ile güzel değil ama en azından bi kere 1000 taş olsa insaatci aliriz
gece 4 e kadar inat ettim 1256 kupa yaptım 450 taşı kaptim :D geriye 10 taş kaldı
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
daha önce kullanmadım bilemiyorum o yüzden hile ile güzel değil ama en azından bi kere 1000 taş olsa insaatci aliriz
gece 4 e kadar inat ettim 1256 kupa yaptım 450 taşı kaptim :D geriye 10 taş kaldı
Dün bende tam dediğini yaotim :-D 3. İnsaatciyi aldim
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol

Benzer Konular

Silinen Üye 2656843
Cevap
0
Görüntüleme
453
Silinen Üye 2656843
Cevap
4
Görüntüleme
796
Silinen Üye 2620825
Cevap
2
Görüntüleme
1K
PALA.
Cevap
0
Görüntüleme
634


Üst Alt