Oyun clash of clans mücevher ?

Sponsorlu Bağlantılar

Kontrol

Kontrol

Üye
Bütün iksir altın lari biriktirmek zor ya 50 bin iksiri yemişler kaç saat bekledim de 50 bin eksik diye şimdi oldu ama 100 bin eksik :)))
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Bütün iksir altın lari biriktirmek zor ya 50 bin iksiri yemişler kaç saat bekledim de 50 bin eksik diye şimdi oldu ama 100 bin eksik :)))
50bin mi :angry:
Ben 50 bin çalınınca seviniyorum
Sen 150-200 bin görmemissin :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol
Kontrol

Kontrol

Üye
50bin mi :angry:
Ben 50 bin çalınınca seviniyorum
Sen 150-200 bin görmemissin :(

seviye 32 suan hiç saldırı yapmıyorum ki ana köy ve kışla 7. seviye yapmaya uğraşıyorum :D
3. işçi hayal oldu artık çünkü rakipler zorlasti adamlarda ejderha var ben hala 3.seviye dev ile yikmaya çalışıyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
hardal00

hardal00

Üye
kardeşim alırsın merak etme 1 ay önce bende öyleydim alınıyor sen savunmaları fulle bunlar olurken koy bınanı en dışarı at savunma full oldugu an al içeri sonra sadece okculardan olusan bir ordu yap ve saldırı gez köy binası dışarıda olana gir otur bi 2 saatini harca 1250 kupa yaparsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol
Kontrol

Kontrol

Üye
kardeşim alırsın merak etme 1 ay önce bende öyleydim alınıyor sen savunmaları fulle bunlar olurken koy bınanı en dışarı at savunma fu ll oldugu an al içeri sonra sadece okculardan olusan bir ordu yap ve saldırı gez köy binası dışarıda olana gir otur bi 2 saatini harca 1250 kupa yaparsın

şimdiye kadar hiç binası dışarda olan kimse göremedim :) 1050 kupa var suan o yüzden binayı sağlama aldım olanda gitmesin ;) 20 bi iksir sonra kışla, 675.bin altın sonra da koy binası inşa edicem gel de ölme :D
 
hardal00

hardal00

Üye
sen herşeyi fulledinmi binayı çekiyorsun basına bela olur valla herşeyi full yap en son yap sonra çek binayı ve ararsan elbet bulursun okcuyla gir 10 tane bırak okcuyu bınaya onlar yıksın elbet cıkar
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR

Eray1910

Üye
Biraz dışarı çıktım kapatmıştım oyuun adam saldırmış 400 er bin almış %50 geçememiş + kupa kazandırmış oyun da kalkan vermeyince bir başkası da saldırıp aynı şekilde 400 er bin almış :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
koy düzeni bu şekilde
 
hardal00

hardal00

Üye
levele göre düşük kalmışsın sen bınayı basma önce surları bir fulle aman ha hata edersin ben sana bi köy düzeni atayım onu yap
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol ve UpOneTR
Kontrol

Kontrol

Üye
Ben hiç saldırı yapmadan mesela, toplar okcular vs. yukseltirken seviye alıyordu
 
hardal00

hardal00

Üye
Bak kardeşim su siteyi dolan bir ama ben sana bir tane atayım hem klan savaşı için ideal hemde güzel savunma dene bir


bu sitede baya bir var tamamı
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol
Kontrol

Kontrol

Üye
Bak kardeşim su siteyi dolan bir ama ben sana bir tane atayım hem klan savaşı için ideal hemde güzel savunma dene bir


bu sitede baya bir var tamamı

Bakarım eğer kafana yatan varsa onu da atarsan sevinirim
 
hardal00

hardal00

Üye
tamam kardeşim bakıyorum ama bu iyi bir bak bunu dene 2 3 saldırıda seni %100 alan varsa değiştir
 
  • Beğen
Tepkiler: Kontrol
Kontrol

Kontrol

Üye
Peki sur sayisi o düzen için yeterli mi ?
 
Kontrol

Kontrol

Üye
Sayfadaki düzen;


Benim yaptığım pek benzetmesi galiba :D


120 bin iksir aldılar benden iyi mi o kadar biriktirdim şifaci için kimse olmadı bende büyü ye yatırım yaptım :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
3-4 gün öncedir maksimum, bu sitede yaptım, 30-40 kişi görmesine rağmen teşekkürü esirgediler ben de sildim.
Forum kullanmayı biliyorum 2005-2006 yıllarından bu yana çok forumda aktif olarak üyeliğim vardır onlarca forumda yöneticilik yaptım ayrıca yine onlarca forumda çeşitli görevlerde uğraştım konu onaylı forumları biliyorum :)

2004 yıllarından beri forumları takip ederim o yıllardan en meşhur sitelerden wardom vardı mesela ;) o zamanlar meşhur bir slogan vardı hatırlıyor musun BILGI PAYLASTIKCA ÇOĞALIR konuya ilgi gelmeyip silince değil ;)
 

Eray1910

Üye
Biz bilgimizi paylasiyoruz Allah'a sukur bencil degiliz baska sitelere git bak benim bu yazdiklarimi vip uyelik diye satip vip uyelere ozel veriyorlar insanlar onca para veriyor ben net beni goklere tasiyin dedim ne yetki istedim zaten oyle bir sey hayatta yapmam, sadece 30-40 kisi bakiyor ben bunu az ingilizce gerisi cince siteden zorla ogrenip deneme yanilmayla buluyorum paylasiyorum kimse tesekkur layik gormuyor ee ama bilgi paylastikca cogalir tamam orasi oyle de armut pis agzima dus isi cok yer etmis forumlara.. konuya ilgi istesem zaten konu acar toplanin anlatiyorum bilmem 20 kisi yazmazsa anlatmam ayagi cekenlerden olurdum. belli forumlarda sadece takipcilik yaptigin goz kirpip laf koydugunu dusunmeler felan 2005 lerde kaldi :)
 
Kontrol

Kontrol

Üye
sende kendine göre haklısın tabi ama in bi bak alt konulara 100 lerce görüntü var 1 cevap yok ama adamin paylasimini herkes kullanıyor burada herkes teşekkür almıyor ve biz bazen işi gücü birakip elimizden geldiği kadar yardimci oluyoruz herkese konuyu sildigin iyi oldu ben yarin açarım kalsın birileri içinden de Allah razı olsun dese bile yeterli ;)
 

Eray1910

Üye
Burada takildigim forum genelde oyunlar falandi o da bir kac ay onceydi hic indirmedim sadece ne oyunlar var diye bakiyorum 20 konu varsa 15 tanesi alinti adam kendim koydum diyor ben tek tek hazirladigim 10-15 dakika ugrasip yazdigim konuyu o konuyla bir tutamam. Benim de istegim sadece bir "Allah razi olsun" du demek cok zormus bakalim size dua ederlerse iyi olur.
 

Benzer Konular

Silinen Üye 2656843
Cevap
0
Görüntüleme
456
Silinen Üye 2656843
Cevap
4
Görüntüleme
807
Silinen Üye 2620825
Cevap
2
Görüntüleme
1K
PALA.
Cevap
0
Görüntüleme
634


Üst Alt