[STABIL][AOSP][PORT][4.2.2] LegenD Rom V6

Sponsorlu Bağlantılar



Xurmirac

Xurmirac

Üye
Color kullandım da, ram kullanımına çok takılıyorum yav :D birde zil sesi ayarlayamıyodum :D
 
Ertan.D

Ertan.D

Üye
Rom en iyi Discovery romlarından biridir.Ellerine sağlık Buğra.Başarılarının devamını dilerim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
ByKatre

ByKatre

Üye
Benim Arkadaşta Discovery Var CWM Yükleyemedik Discovery Customizer Ve MobiUncle Tools İle Denedim Ne Yapmalıyız
 
jkr80

jkr80

Üye
Benim Arkadaşta Discovery Var CWM Yükleyemedik Discovery Customizer Ve MobiUncle Tools İle Denedim Ne Yapmalıyız
pittech de cwm yuklenemeyen telefonlar konusundaki recovery i mobile uncle tools dan yukle
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
smh60

smh60

Üye
İlk yükleyenler icin bu rom iyi gelebilir ama sonra anlarsınız neyin ne oldugunu degil mi @Bugra

:D
 
  • Beğen
Tepkiler: jkr80
jkr80

jkr80

Üye
böyle diyor siteye girerken giremiyorum "Required reason to access site for review (100
characters max):"
denedim uncle tools u olmadı



bu recovery i mobileuncletool ile yukleyip denesene
 
ByKatre

ByKatre

Üye
tamam ben indireyim yarin denerim ama ben recovery.img denedim olmadı hem de kaç kere
 
ByKatre

ByKatre

Üye
tamam o zaman yarın onu denerim ama discovery customizer başkalarında olup bizde neden olmuyor acaba :)
 
ByKatre

ByKatre

Üye
tamam kardeş sağol denerim yarın haber veririm :)
 
hhh666

hhh666

Üye
Eline sağlık.
 

ismailaksay

Üye
hocam ellerine sağlık legendrom dan şaşmıyorum da en son v3 kullanıyordum herhangi bir sorun yoktu sadece nova launcherın prime olmaması ufak bir sorundu ama bu rom da bildirimler geç geliyor hocam ne yapmamı önerirsiniz romu tekrar mı kurayım yoksa farklı bi öneriniz var mı bir de zip dosyasını silmiştim hocam link de sorun var yandex dosyanın indirme limitini aşdığını bu yüzden indirmenin yasaklandığını söylüyor
 


Üst Alt