[STABIL][AOSP][PORT][4.2.2] LegenD Rom V6

Sponsorlu Bağlantılar

Xurmirac

Xurmirac

Üye
Ya usta, bi sorunum var ama sorun senin ROM'unla alakalı değil. LegenD V3-V4-V5-V6-LeXuS-S4 rom v5 bütün ROM'larda son uygulamayı manuel olarak kendi elimle soldan tutup sağa doğru çekerken böyle nası diyip fps düşmesi oluyo eğer anlatabildiysem.. O sağ tarafa doğru çektiğimiz uygulamanın karesi ben çekerken ortada bi kez takılıp öyle gidiyo.
 


gigascor

Üye
Teşekkürler, başarıların devamını canı gönülden diliyorum.
 

iTouchShine

Üye
Rica ederim arkadaşlar beğenmenize sevindim :)

Selamlar. Bu güzel Rom için tebrik ve teşekkürlerimle başlayayım. Test ediyorum. Herhangi bir sorun yok gibi. Ancak GPS hala sorunlu. Genel bir sorun mu yoksa benim tel mi sıkıntılı anlayamadım. Legend öncesi romlarda yaşamadığım bir sorundu. Bilgi verirseniz sevinirim.


Saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Selamlar. Bu güzel Rom için tebrik ve teşekkürlerimle başlayayım. Test ediyorum. Herhangi bir sorun yok gibi. Ancak GPS hala sorunlu. Genel bir sorun mu yoksa benim tel mi sıkıntılı anlayamadım. Legend öncesi romlarda yaşamadığım bir sorundu. Bilgi verirseniz sevinirim.


Saygılar
GPS ayarına tıklayın Glen menüde agps epo tarzında ayarlar var onları açın :)
 
batak1985

batak1985

Üye
V5kullananlar vipe yapmadan kurabilirmi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
En sağlıklısı wipe yaparak temiz kurulum yapmak :)
 
batak1985

batak1985

Üye
Tmm kardes indirip deneyecegim eline saglik cok tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Rica ederim yorumunuzu bekliyorum :)
 

gigascor

Üye
Merhaba, bugün iki kez hat düşmesi yaşadım, sonra kendi kendine hat tekrar bağlandı. Bilgilerinize...
 
batak1985

batak1985

Üye
Bilader rom ates ediyo harbi 10 numara olmus eline koluna saglik tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

carloskutay

Üye
daha önceki romlarını da yükledim eline sağlık kardeşim. yalnız bir sorunum var sim 2 de hattım takılı ve internet bağlantısı edge olarak çekiyor. H ve H+ olmuyor. bunun çözümü var mıdır?
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Bu romda her iki hatta da 3G sorunsuz çalışmaktadır
 
muhsin13

muhsin13

Üye
yok abi hesap açtım ne yaptıysam indir butonuna tıklanılmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Hesap açıp kendi yandex hesabiniza kayıt edip oradan indireceksiniz
 

carloskutay

Üye
ayarlar-diğer- mobil ağlar-3g hızmeti-gsm umts ag tercıhlerı-yalnızca wcdma yı secıp de denedim H+ ya geçiş oldu. tekrar eski haline getirdim. 3g ye bağlanıyor. sorun çözüldü.
şuan farklı bir sorunum var. mesela mesajları açtığımda ekranın köşesini kaplayacak şekilde kırmızı dikdörtgen yanıp yanıp sönüyor. sebebi ne olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Romda böyle bir hata olmaması lazım ilk siz soylediniz büyük ihtimalle ve ge geliştirici seçeneklerini oynamissiniz
 

carloskutay

Üye
yeniden kurdum sorun düzeldi.
 
Son düzenleme:

engin_can

Üye
Arkadaslar ben bu Recovery kuruyorum ama olmuyor Recovery moda girerken hata alıyorum restart atıyor :S CWM kuruyorum ama yenıden baslattıgımda giremiyorum :S
 

gigascor

Üye
hat düşmesi konusunda bir gelisme varmı?
 
muhsin13

muhsin13

Üye
romu yüklerken hata yaptım cihaz brick oldu neyseki kurtarmam uzun sürmedi rom süper 10 numara 5 yıldız :) bu arada rom yandex disk uygulaması ile iniyor başka yolu yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra


Üst Alt