Xurmirac
Üye
Ya usta, bi sorunum var ama sorun senin ROM'unla alakalı değil. LegenD V3-V4-V5-V6-LeXuS-S4 rom v5 bütün ROM'larda son uygulamayı manuel olarak kendi elimle soldan tutup sağa doğru çekerken böyle nası diyip fps düşmesi oluyo eğer anlatabildiysem.. O sağ tarafa doğru çektiğimiz uygulamanın karesi ben çekerken ortada bi kez takılıp öyle gidiyo.
