[STABIL][AOSP][PORT][4.2.2] LegenD Rom V6

Sponsorlu Bağlantılar

kyobekir

Üye
facebook yada herhangı bır oyunda oyun oynarken ekranım soluyo bu normalmı oyun acıkken olması bana anormal geldi sizce tşkler yardımınızı bekliyorum
 


bydogan20

Üye
arkadaşlar wipe data factory olayını cwm recoveryden mi yapacaz yoksa kendi orjinal recovery den mi?
 

sesizderinden

Üye
İnternet hızı hep EDGE de, eskiden (h) yada (e) yazardı şimdi hep (e) yazıyor neden acaba
 
waran21

waran21

Üye
:tşk::tşk:Çok muhteşem bi room gerçekten şu an kullanıyorum gayet iyi..... Tek bir hata aldım oda saat dilimi seçerken hata veriyor bunun dışında bi sorun görmedim....
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
calikusu

calikusu

Üye
hızınıza yetişmek gerçekten zor :D bir sorum olacak bu romları yüklemeden önce telefondaki oyun program, ayarlar vs yedeğini alıp romu yukledikten sonra o yediği kurup stabil çalıştıran bi program var mı?
 

kalamar18

Üye
Gerçekten başarılı bir ROM.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
emre.koc

emre.koc

Üye
hocam allah aşkına şu general mobile konusunu düzeltelim maxicep daha iyilerini hakediyor ... yılların tecrübesi varRomlar kısmında General mobile romlara girince aşırı karışık
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
hocam allah aşkına şu general mobile konusunu düzeltelim maxicep daha iyilerini hakediyor ... yılların tecrübesi varRomlar kısmında General mobile romlara girince aşırı karışık
Karışık olan nedir özel mesajla anlatın yardımcı olmaya çalışayım :)
 

baran8080

Üye
Telefona ROM atarsam garantiden cikarmi yada atiktam sonra hard reset atsak orijinal ROM a gecermi
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Telefona ROM atarsam garantiden cikarmi yada atiktam sonra hard reset atsak orijinal ROM a gecermi

ROM atarsan telefon garantiden çıkar. Hard reset ile orjinale dönemezsin, ROM atmadan önce sistemin backupunu alman lazım. İnternette araştırırsan bulabilirsin.. Orjinal ROM'a geri döndüğünde garanti yeniden devreye girer..
 

baran8080

Üye
Peki orijinal romu burda varsa legend ROM atarmış gibi yuklicez demi
 
mali6334

mali6334

Üye
Ben kurdum.ama acemi olduğum için pekte bisi yapamadim, ama tabiki emek var ortada ellerine saglik ustat
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
  • Beğen
Tepkiler: mali6334

jsashasn

Üye
Sırf sana teşekkür etmek için üyelik aldım :)) Discovery beni yavaşlığı ile katleden bir cihaz olmaktan çıktı sayende. yaptığın romlar muazzam yani bu kadar emek bu kadar uğraş, Allah senden razı olsun kardeş. İşte emek budur senin yaptığındır ve gerçekten ne kadar teşekkür etsek az diye düşünüyorum :)) Başarılarının devamını dilerim..
 
  • Beğen
Tepkiler: mali6334, Ccihat67 ve Buğra
jkr80

jkr80

Üye
Cok kotu bi rom bi color gidgad degil. Ayrica kullandikca kasiyor :P
 


Üst Alt