savaş en son çare olarak görülmeli

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
hem insanlar ölmemeli hemde ülkemden defolup gitmeli diyon baba onlar hristiyan olaydıda ülkeye kabul ederdik müslümana özel muamelemi var :)

Hristiyana özel muamele var. Gizliden.
 


KayraBey

KayraBey

Üye
Bu arada "ben hiçbir insan ölmesin, diyorum" diyorsun ama sınıra mayın döşüyorsun. @greenmile

Suriyelilere gelince hepsini aynı kefeye koymuyorsun, "çürük elmalar yüzünden herkesi yargılayamayız" diyorsun ama komünistlere gelince hepsini aynı kefeye dolduruyorsun. @Dede


Uludere tabiki farklı bir olay ama ortak paydası var: ikisinde de bizim devletin yanlış politikaları... =P @greenmile
İyide Müslüman ile komünist bir mi? Komünist olmak dinsiz olmaktır. Benim için tüm dinsizler (yada Müslüman olmayanlar diyeyim) aynıdır. Çünkü bu Allah katında böyle. Benim için insanlık gözündeki yeri değil kişinin Allah katındaki yeri önemli. İyi kafir, ılımlı kafir, dürüst kafir yoktur. Onlar sadece kafirdir. Ama Müslüman olan kişi günahkar olabilir. Küfre düşmediği sürece bu günahlardan hesaba çekilir. Unutmayın bunlar dinin kuralları. Sen ben yada bir başkasının sözleri değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: said32 ve Invoke
Invoke

Invoke

Üye
derin işler bilmiyom merak ta etmeyom

Çok derin değil ya önceden gizliymiş, artık her şey meydanda. Kimse utanmıyor, hepimiz ermeniyiz derken. Avrupalı Osmanlıdan kalan camiileri şerefsizlik olsun diye pavyona çevirsin. Biz kiliseyi restore edip, ayinlere açalım, çan çalalım. Kimse kendini kandırmasın işte böyle saygılı, şöyle hoşgörülüyüz diye. Bayağı genişiz, rahatız, gevşeğiz.
İyide Müslüman ile komünist bir mi? Komünist olmak dinsiz olmaktır. Benim için tüm dinsizler (yada Müslüman olmayanlar diyeyim) aynıdır. Çünkü bu Allah katında böyle. Benim için insanlık gözündeki yeri değil kişinin Allah katındaki yeri önemli. İyi kafir, ılımlı kafir, dürüst kafir yoktur. Onlar sadece kafirdir. Ama Müslüman olan kişi günahkar olabilir. Küfre düşmediği sürece bu günahlardan hesaba çekilir. Unutmayın bunlar dinin kuralları. Sen ben yada bir başkasının sözleri değil.

Basit bir mantık ile, her kafir aynı ateşte aynı derecede aynı sürede yanmayacak. Hepsinin hesabı farklı. Herkesi aynı kefeye doldurmak basitlik olur.Ayrıca kimin kafir kimin müslüman olduğuna dışarıdan bakarak hatta klavye arkasından bakarak karar vermek de büyük yanlış, be mubarek. :D Tabi bazen çok açık oluyorlar o ayrı konu. :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Çok derin değil ya önceden gizliymiş, artık her şey meydanda. Kimse utanmıyor, hepimiz ermeniyiz derken. Avrupalı Osmanlıdan kalan camiileri şerefsizlik olsun diye pavyona çevirsin. Biz kiliseyi restore edip, ayinlere açalım, çan çalalım. Kimse kendini kandırmasın işte böyle saygılı, şöyle hoşgörülüyüz diye. Bayağı genişiz, rahatız, gevşeğiz.

Basit bir mantık ile, her kafir aynı ateşte aynı derecede aynı sürede yanmayacak. Hepsinin hesabı farklı. Herkesi aynı kefeye doldurmak basitlik olur.Ayrıca kimin kafir kimin müslüman olduğuna dışarıdan bakarak hatta klavye arkasından bakarak karar vermek de büyük yanlış, be mubarek. :D Tabi bazen çok açık oluyorlar o ayrı konu. :p
Ben cepten giriyorum Pc'den değil :D:D:D

Valla ben orasını burasını bilmem. Kişi kafir ise gebersin gitsin. Müslüman ise Allah yardımcısı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Bu suriyeliler ne degerliymis be kndi insanlariniz acliktan öluyo kac kere onlar icin nefesinizi ellerinizi yordunuz böle yorumsuz gerckten bence konu kapanmali tartismya gidiyor resmen
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
greenmile

greenmile

Üye
Sen böyle düşünürsen adamlarda bütün teröristler müslüman oluyor der.

Din vicdan meselesidir, insanı insan olduğu için sevin. Her koyun kendi bacağından asılır bunu da unutmayın.

Az önce bir arkadaş mesajımı alıntılamış ona cevap vereyim sen bir ülkede iç savaşı körükleyip hem barış olsun dersen sana gülerler ben şuan sadece kendi vatandaşımı düşünüyorum kendi ülkeleri de sorunları varsa çözsünler ben kendi sorunum varken başka ülkeleri düşünmemeliyim.

Ayrıca nice komunist düşünceye sahip insanlar tanıdım ağzından Allah,peygamber lafını eksik etmeyenlere insanlıkta on bin basar. Önce insan olmak lazım sonra istediğinize inanabilirsiniz.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu suriyeliler ne degerliymis be kndi insanlariniz acliktan öluyo kac kere onlar icin nefesinizi ellerinizi yordunuz böle yorumsuz gerckten bence konu kapanmali tartismya gidiyor resmen
Benim için nereli olduğu önemli değil. Allah ve Resulüne iman etmiş olması yeterli. Günahları onu bağlar.
Bu ülkede açlıktan öldü diye kayda gecen var mı?
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Benim için nereli olduğu önemli değil. Allah ve Resulüne iman etmiş olması yeterli. Günahları onu bağlar.
Bu ülkede açlıktan öldü diye kayda gecen var mı?

Tamm dede sen haklisin oldumu herkesin sabit fikirli oldgu ortada dedgin guzel laf ama bazi gercekleri goremeyecek kadar kör olmamak lazim aclik ölen sguktan ölen cok bu ulkede ama sagolsun basimzdakiler hergun biyerlerinden bise ortaya attigi icin medyada onlarin oldgu icin hcbirseyden habersiz bi millet oluyoruz bi admin gelsede su konuyu kapasa
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
greenmile

greenmile

Üye
Bu suriyeliler ne degerliymis be kndi insanlariniz acliktan öluyo kac kere onlar icin nefesinizi ellerinizi yordunuz böle yorumsuz gerckten bence konu kapanmali tartismya gidiyor resmen

bunlar hep cukka peşinde yahu babasının hayrına taraf değil abd istiyor diye taraf oluyoruz ırak müslüman değil miydi zamanında en basit örnek
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Az önce bir arkadaş mesajımı alıntılamış ona cevap vereyim sen bir ülkede iç savaşı körükleyip hem barış olsun dersen sana gülerler ben şuan sadece kendi vatandaşımı düşünüyorum kendi ülkeleri de sorunları varsa çözsünler ben kendi sorunum varken başka ülkeleri düşünmemeliyim.


Güçlü ülkeler böyle yapar, başkasını sömürür. Kimse de onlara gülmez. Vay be, adamlara bak derler. Ben iç savaşı körükleyin demedim, çıkar meselesi, duruma göre gerekirse körüklenir dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
greenmile

greenmile

Üye
Güçlü ülkeler böyle yapar, başkasını sömürür. Kimse de onlara gülmez. Vay be, adamlara bak derler. Ben iç savaşı körükleyin demedim, çıkar meselesi, duruma göre gerekirse körüklenir dedim.
Sen herşeyi üstüne alınıyorsun ama benim sana bişey dediğim yok kardeşim bugün anlaşamadık seninle.

:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
bunlar hep cukka peşinde yahu babasının hayrına taraf değil abd istiyor diye taraf oluyoruz ırak müslüman değil miydi zamanında en basit örnek

Libya da müslümandı, tayyip reis önce "Libyada natonun ne işi var" dedi. Sonra "Nato, Libya'ya Libya'nın libyalılara ait olduğunu tespit ve tescil için girmelidir." dedi. Bir cümle bu kadar saçma olabilir. Girdiler işte. Gaddafi gitti.
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR
greenmile

greenmile

Üye
Yunus Emre'nin çok güzel bir sözü var tabi anlayana..

Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın; rehberi "şeytan" olmuştur...
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan, The SLayeR ve Invoke
KayraBey

KayraBey

Üye
Tamm dede sen haklisin oldumu herkesin sabit fikirli oldgu ortada dedgin guzel laf ama bazi gercekleri goremeyecek kadar kör olmamak lazim aclik ölen sguktan ölen cok bu ulkede ama sagolsun basimzdakiler hergun biyerlerinden bise ortaya attigi icin medyada onlarin oldgu icin hcbirseyden habersiz bi millet oluyoruz bi admin gelsede su konuyu kapasa
Konu seni rahatsız ediyorsa çıkıp gidebilirsin.
Yaşasın kafirler için cehennem !!!!!
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
Sen cennete gideceginin garantisini kimden aldın hocam?
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan ve Dede
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Konu seni rahatsız ediyorsa çıkıp gidebilirsin.
Yaşasın kafirler için cehennem !!!!!

Yaw he he dede isi gucu dine baglamisssin once kendi insanini dusun yanlis anlasilmasin her gun salavatimi getiririm ama sen gercekten sabit fikirlisin burda bos konusp gidecek varsa sensin bence ha ayrica ben rahatsiz oldgum icin degil birbirimizin kalbini kircaz die demek istedim ama senin gbi insanlar bunu baska anlar
 
muhsin13

muhsin13

Üye
    Konu Sahibi
Ben cepten giriyorum Pc'den değil :D:D:D

Valla ben orasını burasını bilmem. Kişi kafir ise gebersin gitsin. Müslüman ise Allah yardımcısı olsun.

kendiliğinden geberecek hallari yok ha biz öldürelim diyorsan bir değil iki değil öldüreceksen ya 5 milyar insanı öldür yada hiç birine dokunmayıp kafir olmalarına karışma hem iman etmeyecekleri ne belli
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Dede avatarindaki insan gorunumlu bos varlik fuhustan iceri girmisti herkes biliyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
Herkes muhakkak birşeye inanacak bunu insanları değerlendirirken göz önüne almak çok saçma.
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR

Benzer Konular

PureFood
Cevap
2
Görüntüleme
504
PureFood
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
832
Doğuş Pertez
.eRCaN.
Cevap
0
Görüntüleme
3K
.eRCaN.
umitgul18
Cevap
5
Görüntüleme
239K


Üst Alt