General Mobile Discovery 4.4 Kitkat Geliyorrrrr!

Sponsorlu Bağlantılar

OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile Discovery 4.4 Kitkat Geliyorrrrr!
Hayırlı Akşamlar Arkadaşlar Discovery Cihazımıza Muzaffer Gölcü Kitkat ı Nİsan Ayında Verecegiz Diye Bir Söz Vermişti Fakat Nisan Ayı Bitiyor Hala Kitkat Ortada Yok Meraklanmayın Arkadaşlar Kitkat Önce Elita Modeline Daha Sonrada Discovery Ve Diğer Modellere Gelecek(etab4 discovery tablet 8 gibi cihazlara )(belkide elita ve discovery e aynı anda güncelleme Verirler Şuanda Ağ Problemi Diyor Güncelleme Sunucusu Sebebi Kitkat Sürümü İçin hazırlıkların yapılması)Muzaffer Abi Nisanda Dedi Fakat Kitkat Güncellemesi Mayıs Ayında Gelecek Büyük İhtimalle Temmuzu Felan Çıkarmayın Temmuz Diye Mesut Çevik Söyledi Ve dün Twetterda Müjdeyi Verdi Discovery e Ya Bu Ay Sonu Yada Mayıs Gibi Verilecek Güncellleme :)Kaynak Mesut Çevik İn Twetter Adresi Bu Haber S3 S3mini S4Mini Gibi cihaza sahip olan vatandaşları kıskandıracak ve pişman olacaklar :D tonlarca para verdiler sonuçta :D ve s3 e kitkat gelmiyormuş discovery e kitkat geldiginde antutude s3 e yetişir acaba bu seferde s3 culerin bahanesi ne olacak kasa kalitesidir kesinlikle :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa-26


marist

marist

Üye
Sakin ol :)
Elita, twetter ne oluyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve avast
foreverthe

foreverthe

Üye
Kardeşim S3'e de kitkat gelecek. Bu arada antutu filan yalan dolan bunlara kanma. Bende S3'ü hiç sevmem ama yiğidi öldür hakkını yeme.
 
  • Beğen
Tepkiler: avast ve mısto61
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
kardeş s3 discovery den biraz iyi telefon doğru söylüyorsun fakat discovery nin ondan geri kalır hiç yanı yok 4.4 bu ay sonu gelmez ise mayıs ayında geliyor alın size delil ve bu 4.4.2 geldikten sonra gene birtakım güncelleme gelecekmiş
 
avast

avast

Üye
Ya hocam ben hepsini kullanma sansim oldu sira arkadaşlarımdan falan tamam discovery uygun fiyata s3 kadar donanim sunuyor ama bi Samsung değil simdi discovery s3 ten iyi diye diretmeye gerek yok s3 te miladini doldurmuş bi cihaz sonuçta üstüne neler cikti antutuda yakalasa da olur yakalamasada misal nexus 5 ayni donanimli telefonlar 4,2 de 35 k alirken nexus 4,4,2 ile 26-28 k aliyo ama performans olarak geride kalmaz hatta hizli bile antutu sadece psikolojik bence bende bakiyorum testlere :D ama iste bunlar hep psikolojik dusunsenize nexus5 25 k aliyo s4 le ayni yani antutu olsa ne olur olmasa ne olur fazla takmayin
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Aynen antutu saçmalık her neyse. Gelsin KitKat hatta Android 5 bile gelsin bu beni çok mutlu eder.
 

MaxipmaN

Üye
baydı s3 kıyaslamaları artık ne alıp veremediğiniz var s3le
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow ve avast
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Gmd'de senede 50 telefon çıkarsın görürüz güncellemeyi.Tek telefona dağıtamadı hala.

 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Samsungcular simdi samsungun yilda 50 100tane telefona Cikariyo ondan hemen guncelleme destegini veremedigini zaten s3cüler s3e kitkat gelmedigi icin discoverye hic gelmez diyolar siz kendinizi kandirin tmm s3 az farkla onde fakat discoverynin hic geri kalir yonu yok discoverye kitkat kesin geliyo driverler guncellenip test ediliyo hatta kullanicilar icin muzaffer golcunun twetta bu kitkatla hangi sorun varsa o birtakim sorunlari cozmek icinde bi anket yayinlamislarhttps://t.co/eAAA19JBAc ve discovery kitkat 4.4. Hicbir firmada bu gune kadar Yazilim hatalari sikayeti icin form actigini gormedim
 
Son düzenleme:

Koradam

Üye
Gmnin kac telefonu var ? Toru topu 3-4 tane telefon.GM Discovery cikti cikali android 4.2.1 de... Samsung Galaxy S3 ilk ciktiginda android 4.0.4 ile geldi ve suan 4.3 de
Ayrica ABD versiyonu olan S3 e kitkat gun itibari ile geldi.
 

tugsahh32

Üye
Aynen blu life hazirliktaymis suan kernel mtkdan dusmus die duydum :D bu ayin ortalarinda gelir tahminim 16-20 mayis gibi kesin bu yazida burda kalsin sonra :) bakar bakar brni hatirlarsinizOc yapilcak yakinda gorursunuz o zaman s3 un havasi kalmaz kernel calismalari var suan sadece bikac driver eksikkk :Ddd verdigim para helal olsun
 
xmustx

xmustx

Üye
siz çok komiksiniz.ben koca forumda s3 gmd savaşı görmedim.telefon güncelleme alacak diye çığlık atmanıza gerek yok.isteyen s3 ünü satar ölüsü bi gmd almaya yeter nedir bu oldum olalı havası ?
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow ve tempdroid
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Hadi hayrlisi gm kulanicilarina
 
tempdroid

tempdroid

Üye
Yalan... en az 2 ay sonra alır albeniyi yada sneckeri
 

mbeyhan30

Üye
arkadaşlar telpada muzaffer gölcüde mesut çevikde ve diğer m çalışanlarıda
bizlerle daa geçip duruyorlar hepsi sahtekar
 
insidee_

insidee_

Üye
Hayırlı Akşamlar Arkadaşlar Discovery Cihazımıza Muzaffer Gölcü Kitkat ı Nİsan Ayında Verecegiz Diye Bir Söz Vermişti Fakat Nisan Ayı Bitiyor Hala Kitkat Ortada Yok Meraklanmayın Arkadaşlar Kitkat Önce Elita Modeline Daha Sonrada Discovery Ve Diğer Modellere Gelecek(etab4 discovery tablet 8 gibi cihazlara )(belkide elita ve discovery e aynı anda güncelleme Verirler Şuanda Ağ Problemi Diyor Güncelleme Sunucusu Sebebi Kitkat Sürümü İçin hazırlıkların yapılması)Muzaffer Abi Nisanda Dedi Fakat Kitkat Güncellemesi Mayıs Ayında Gelecek Büyük İhtimalle Temmuzu Felan Çıkarmayın Temmuz Diye Mesut Çevik Söyledi Ve dün Twetterda Müjdeyi Verdi Discovery e Ya Bu Ay Sonu Yada Mayıs Gibi Verilecek Güncellleme :)Kaynak Mesut Çevik İn Twetter Adresi Bu Haber S3 S3mini S4Mini Gibi cihaza sahip olan vatandaşları kıskandıracak ve pişman olacaklar :D tonlarca para verdiler sonuçta :D ve s3 e kitkat gelmiyormuş discovery e kitkat geldiginde antutude s3 e yetişir acaba bu seferde s3 culerin bahanesi ne olacak kasa kalitesidir kesinlikle :D
bızım muzoyla abı kardes olmusun:D
 
tempdroid

tempdroid

Üye
Bnce gmd sahtekar
 


Üst Alt