Yusuf0111_Oğuzhan
Üye
Of course8.sınıf mısın ?
Teok yüzünden yeğenlerim okula gitmicek![]()
Of course8.sınıf mısın ?
Teok yüzünden yeğenlerim okula gitmicek![]()
Yani8.sınıf mısın ?
Teok yüzünden yeğenlerim okula gitmicek![]()
senin buzluk bozukBuzlukta bayatlayanida gorduk
derken ?8.sınıf mısın ?
Teok yüzünden yeğenlerim okula gitmicek![]()
Bende şikayetçiyim hemen değiştiriyimsenin buzluk bozuk![]()
isyan çıkarın mebeYa
Yani

buyurBende şikayetçiyim hemen değiştiriyim

Samsungun gördüm geçen gün 6000tl idibuyur
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()
![]()
![]()

soru işaretinin kullanıldığı yerlerden biri de soru anlamlı cümlelere gelmesidirsenin buzluk bozuk
derken ?
Platonik aşkmış sizinkiSymbiana bu yasta cok emek verdim ama öldüğünü öğrendikten sonra
Samsungun gördüm geçen gün 6000tl idi![]()

Ne emek verdin?Symbiana bu yasta cok emek verdim ama öldüğünü öğrendikten sonra
Samsungun gördüm geçen gün 6000tl idi![]()

Elimde olsa c4 yerlestiricemisyan çıkarın mebe![]()
Vallaha yaPlatonik aşkmış sizinki![]()
tamam soru sordum sana zatrn yiğenlerin okula gitmicek demişsin ya öyle derken neyi kastettin diye ?soru işaretinin kullanıldığı yerlerden biri de soru anlamlı cümlelere gelmesidir
Yazmadigim dosya kalmadi 7 oyuna turce yama yaptım symbianli telefona android uygulaması yulkleneye calustimNe emek verdin?![]()
Burak tan özlü sözlerZamanında biz de çok emek verdik Symbian'a bizden geçti daha doğrusu artık Symbian'dan geçti.

Burak tan özlü sözler![]()
Katilmiyorum diyememSymbian artık nostaljidir. Belki geliştirilseydi android gibi olurdu ama yalan oldu.
