Silinen Üye 2480407
Kapalı Hesap
Yusuf ne yabinyarınki teog sınavına girecek tüm 8. Sınıf öğrencileri ne başarılılar dilerim
Olmaz olurmu

Yusuf ne yabinyarınki teog sınavına girecek tüm 8. Sınıf öğrencileri ne başarılılar dilerim
Olmaz olurmu

@Siycey başarılaryarınki teog sınavına girecek tüm 8. Sınıf öğrencileri ne başarılılar dilerim
Olmaz olurmu

@OttomaN TigeRZaten takılmıyorum da bu bolumun admını kım
dede bilir çok kaliteli espiri yaptığımıYapmaz olasıca![]()

Seni huy kesene götürmek lazımdede bilir çok kaliteli espiri yaptığımı![]()

uyku seni tutmaz sen tut onuUyku tutmadi yav

Vallahi iyiyim ama 5 ay forumdan uzak kaldım ve pazartesi sınava gireceğimYusuf ne yabin![]()
huy kesen ne yav ilk defa duydumSeni huy kesene götürmek lazım![]()

Yani kendimVallahi iyiyim ama 5 ay forumdan uzak kaldım ve pazartesi sınava gireceğim
bayat espiri midede bilir çok kaliteli espiri yaptığımı![]()

İyidir Abi sen nasilsin swype indirip geliyorum hemen yanlisliklla sildim yazamuyorum simdiVay vay vay
Naber![]()
Bayburt-Bir Türbehuy kesen ne yav ilk defa duydum![]()
8.sınıf mısın ?Vallahi iyiyim ama 5 ay forumdan uzak kaldım ve pazartesi sınava gireceğim

dede bunu senden alıntı yapmak için alıntı yaptımBayburt-Bir Türbe

Buzlukta bayatlayanida gordukyok buzluktaydı bayatlamaz![]()
![]()
Ben de iyiyim.İyidir Abi sen nasilsin swype indirip geliyorum hemen yanlisliklla sildim yazamuyorum simdi

