Bu gece kimler var bakalım? Gececiler buraya!

Sponsorlu Bağlantılar



Burak Altun

Burak Altun

Üye
Uykusu gelenler ;

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
Yusuf0111_Oğuzhan

Yusuf0111_Oğuzhan

Üye
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa ve Burak Altun
kfahaa

kfahaa

Üye
@İhtiyar007 gitti muhabbet bitti :)
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa ve Yusuf0111_Oğuzhan
kfahaa

kfahaa

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan ve Silinen Üye 2480407
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Zamanında biz de çok emek verdik Symbian'a bizden geçti daha doğrusu artık Symbian'dan geçti.
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa ve Yusuf0111_Oğuzhan
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Symbian artık nostaljidir. Belki geliştirilseydi android gibi olurdu ama yalan oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
kfahaa

kfahaa

Üye
@İhtiyar007 hadi dede aktif ol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan


Üst Alt