Haber Nokia Camera Yaşayan Fotoğraflar Özelliği Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Camera Yaşayan Fotoğraflar Özelliği Tanıtıldı!
Microsoft kameranın nokia kameraya göre daha iyi olduğunu gören nokia harekete geçti ve yaşayan resimler (fotoğraflar) özelliğini an itibariyle tanıttı.
Yeni gelecek özellik ile çekilen resimlerde odaklanılan objenin 1 saniyelik hareketi kaydedilecek ve çok kaliteli gif benzeri, slayt gösteriminde başarılı sonuçlar veren görseller ortaya koyulacak.
Lumia 930 İle Beraber Gelicek Olan Kamera Uygulaması Yakın Zamanda Mağazada Olması Bekleniyor!
İşte Video.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: okinro ve Aytaç-01


OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Adamlar Gene Yaptı Yapacagını :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
O gifleri kilit ekranı yapamadıktan sonra :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: capkino06 ve Dexter Morgan
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Nokia takmış kafayı kameraya
 
lolaman

lolaman

Üye
Aslında o resimler kilit ekranına koyulsa ekranı kaydırdıkça hareket etse.Kaydırma hızıyla orantılı hareket edecek ama.Güzel olurdu o zaman.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aytaç-01
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Ne microsoft kamera Nokıa cameradan iyi mi hahaha kahkaha attım ya :kıskıs:
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye

ErenMSC

Üye
Ya şu kilit ekranına neden gif verilmiyor :hmmm
 
orian

orian

Üye
Kaç para ulan gif destekleyen kilit ekrani:emoamca:
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Yeni bir özellik değil yıllardır HTC'nin kullandığı bir olay ve bir saniye olması şaka gibi :) insan 3 saniye yapar umarım HTC ile patent konusunda takışmazlar.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Yeni bir özellik değil yıllardır HTC'nin kullandığı bir olay ve bir saniye olması şaka gibi :) insan 3 saniye yapar umarım HTC ile patent konusunda takışmazlar.
Htc nin çoğu patenti nokiaya geri verildi android cihazların tümü piyasadan kaldırma hakkı vardı nokianın.
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Htc nin çoğu patenti nokiaya geri verildi android cihazların tümü piyasadan kaldırma hakkı vardı nokianın.
Onu yapamazlar da bir şekilde anlaşılır. Piyasadaki tüm android cihazlar ne demek :) münkün değil.
 
kesasd

kesasd

Üye
İstediği kadar kamera uygulaması çıkarsın. Bence düzeltilmesi gereken noktalar öncelikle halledilmeli. Kamera uygulamalarındaki videobrush nesnesi. Anlık görüntü düşüyor ama kameranın kalitesini yansıtmıyor uygulama. Yani uygulamadan kamera akışına baktığınızda kaliteli bir görünüm/kullanım sunmuyor. Öyle ki zoom yaptığımızda aliasing meydana geliyor ve kalite düşüyor. Çekilen fotoğrafla karşılaştırdığımızda ciddi farklar var. Çok rahatsız edici.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Esendağlı
TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
İstediği kadar kamera uygulaması çıkarsın. Bence düzeltilmesi gereken noktalar öncelikle halledilmeli. Kamera uygulamalarındaki videobrush nesnesi. Anlık görüntü düşüyor ama kameranın kalitesini yansıtmıyor uygulama. Yani uygulamadan kamera akışına baktığınızda kaliteli bir görünüm/kullanım sunmuyor. Öyle ki zoom yaptığımızda aliasing meydana geliyor ve kalite düşüyor. Çekilen fotoğrafla karşılaştırdığımızda ciddi farklar var. Çok rahatsız edici.
Felaket derece bulanıklık ve karıncalanma oluyor lumia model cihazlarda nedendir çözemedim.
Onu yapamazlar da bir şekilde anlaşılır. Piyasadaki tüm android cihazlar ne demek :) münkün değil.
Bir ara olabilirdi ama mahkeme hak vermişti .:D. .:D.
 
MrtAltg

MrtAltg

Üye
fikir güzel bence tutar
 
sekajmer

sekajmer

Üye
İstediği kadar kamera uygulaması çıkarsın. Bence düzeltilmesi gereken noktalar öncelikle halledilmeli. Kamera uygulamalarındaki videobrush nesnesi. Anlık görüntü düşüyor ama kameranın kalitesini yansıtmıyor uygulama. Yani uygulamadan kamera akışına baktığınızda kaliteli bir görünüm/kullanım sunmuyor. Öyle ki zoom yaptığımızda aliasing meydana geliyor ve kalite düşüyor. Çekilen fotoğrafla karşılaştırdığımızda ciddi farklar var. Çok rahatsız edici.
ağzından bal damlıyor . 13 mp android cihazla karşılaştırıyorum 1020'yi
1020 çok az bir fark ile yeniyor. hem de en iyi iso ve pozlama ayarlarında.
Oysa 808 (eski 41 mp) her türlü yerdi. bende şikâyetçiyim.
 


Üst Alt