sanırım düştüğü için bozuldu :Psen bozduysan anlarlar

benim telefonu görsen bidesanırım düştüğü için bozuldu :P
ama banane kardeşim dandik mal yapmasalarmıştı :P
götürüp elimle teslim etcem alın şu telefonunu ya yenisini verin yada paramı dicem![]()

sorunları faturanın arkasına yazdımbenim telefonu görsen bide
para iste direk ama cevap belli![]()
yinede oraya gidincede yyazdırırlar tekrar sanırım
@Metalci Melek Motomodtr de adamlara Moto G vermişler doğrumudur sence ?Yok devenin nalı

o motorolanın telefonu mu :PBende yolliyim nexus 5 versinler![]()
pazatesi kesssin yollucamSen yolla verirlerse bizde yollarız![]()

saçma mı :PSaçma sapan işlerle uğraştırmayok üyeliğim
o değilde şuan stok roma dödüm acayip bi stabillik acayip bi hızlanma acayip bi güzellik var sankiiyimiş
![]()

Yarinda kullancam sonra elveda zatenİki güne görürsün stabili![]()

belli olmaz belkide hoparlörü yyapıp gönderirler :/İyi sende gittin![]()
