Türkiye’deki ilk Apple Store tanıtıldı

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye’deki ilk Apple Store tanıtıldı
Apple'ın, 5 Nisan Cumartesi günü Zorlu Center'de açılması planlanan, Türkiye’deki mağazası basın mensuplarına tanıtıldı.



Apple Dünya Mağazalar Başkan Yardımcısı Steve Cano toplantıda, mağazaya ilişkin gazetecilere bilgi verdi.

Cano, Türkiye'deki ve İstanbul'daki ilk mağazayı açmaktan duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Burası 2 kıtayı birleştiren bir şehir ve bu şehir aynı zamanda teknolojiye tutkun ve sıcak insanların yaşadığı bir yer. Bu mağaza bizim, dünyanın 15 farklı ülkesinde kurmuş olduğumuz mağazalardan 424'üncüsü oluyor. Hem Türkiye'de, İstanbul'da olmaktan, hem de Zorlu Center'da olmaktan heyecan duyuyoruz" dedi.

Mağazaları 1 günde 1 milyondan fazla kişinin ziyaret ettiğini dile getiren Cano, AppleTürkiye mağazasında her birisi Türkiye'den seçilen, özel eğitim alan 100'den fazla çalışan bulunduğunu söyledi.



Cano, mağazanın tavanında bulunan cam fenere işaret ederek, mağazaya ilişkin şu bilgileri verdi:

"Bu cam fener, gün ışığını mağazanın her yanına taşıyor. Bu mağazadaki kadar cam, dünyanın hiç bir yerindeki Apple mağazasında yok, buna mağazanın iki tarafından yükselen cam merdivenler de dahil. Mağazanın üst katında, teşhirde bulunan 200 ürün, Mac'lar, iPhone'lar, iPad'lar, internet bağlantısıyla birebir deneyebilir, kullanabilirsiniz. Herhangi bir Apple ürününü aldıktan sonra, kişiye özel kurulum masalarımızda, aldığınız ürünü size özel hale getirerek, kişiselleştirerek buradan çıkmanızı sağlıyoruz."

Çocuklar için sunulan ücretsiz programlara da değinen Cano, 23 Nisan için mağaza içinde çocuklara, özel bir hizmet sunacaklarını, çocuklara Apple ürünlerini nasıl kullanacaklarına ilişkin ücretsiz bilgi verileceğini aktardı.



Mağazanın alt katında bulunan aksesuar bölümünden, Genius Bar'dan bahseden Cano, mağaza içinde ücretsiz internet hizmeti bulunduğunu ve cumartesi saat 10.00'da yapılacak açılışta 4 bin 500 kişiye tişört dağıtılacağını sözlerine ekledi.
 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
orda olmak lazımdı canlı olarak görmek isterdim
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bende isterdim valla :D
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Hayırlı uğurlu olsun. :alkis
 
fk555897

fk555897

Üye
Güzel olacak sanırım. Yakında Siri'ye Türkçe dil desteği de gelir.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
10 da açılıyormuş. o ara canlı yayın yada video yok mu? kız arkadaşım ve babası oraya gitmişte izlemek istiyorum onları
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yoktur sanırım ama akşam haberlerde gösterirler belki
 
Invoke

Invoke

Üye
Hayırlısı olsun. =P
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Evet, vatana millete hayırlı olsun bakalım.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

2 kare :)
 

Ekli dosyalar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
süper teşekkürler apple
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
elemanları yabancı mı bari :D veya bilgili mi? giden var mı?
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yabancı değillerdir herhalde. Her türlü bilgiyi vermişlerdir çalışanlara.
 


Üst Alt