Püf Noktası Nokia lumia 520 güncelleme geldi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xizmirlix

Üye
    Konu Sahibi
Nokia lumia 520 güncelleme geldi
konuyu doğrumu açtım yanlışmı açtım bilmiyrm ama 520 güncelleme geldi sizede geldimi ?
 


respection123

Üye
Hangi güncelleme? Developermi , Normal mı?
Edit: :sirit:
 
Son düzenleme:
emz

emz

Üye
Ben de Developer hesabı var. Bende de kurulu uygulama ama daha gelmemiş. Yeni bir şey yok.

Telgrafla gönderildi.
 

xizmirlix

Üye
    Konu Sahibi
Ben de Developer hesabı var. Bende de kurulu uygulama ama daha gelmemiş. Yeni bir şey yok.

Telgrafla gönderildi.
ben yazılım güncellemiştim pc den ondan sonra açtım geldi galibaha o bir kere gelmiş olan güncelleme olabilirrrr
 
beats

beats

Üye
ben yazılım güncellemiştim pc den ondan sonra açtım geldi galibaha o bir kere gelmiş olan güncelleme olabOilirrrr
"turbocore detected " Galibaha değil galiba, neyse geliştirici uygulamayı aktif edince telefon güncellemeleri kısmında güncelleme denetleyince Microsoft güncellemesi gelir ilk, o gelmiş.

:sirit:
 

xizmirlix

Üye
    Konu Sahibi
"turbocore detected " Galibaha değil galiba, neyse geliştirici uygulamayı aktif edince telefon güncellemeleri kısmında güncelleme denetleyince Microsoft güncellemesi gelir ilk, o gelmiş.

:sirit:
one detected ? aktif ettim evet microsoft update diyor.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Herhangi bir güncelleme söz konusu değil.
:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt