Öneri Android kitkat yüklü telde Xplorer i kullanan var mı.?

Sponsorlu Bağlantılar

LeanbLack

LeanbLack

Üye
KitKat yükledim xplore yi Symbian dan beri kullanırım hiçbi sorun yok cihaz S4
 


mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Evet silip taşıma kopyalama yeniden adlandırma yapıyor şimdi.
Ama notta dediğim gibi yüksek boyutlu dosyaları yeniden adlandırmak uzun sürüyor.
Düzeldimi silinip taşınıp kopyalanabiliyormu ??????
KitKat yükledim xplore yi Symbian dan beri kullanırım hiçbi sorun yok cihaz S4
Mesela mp3 lerin olduğu dosyanın ismini değiştirebilir misin. Sende de uzun mu sürüyor acaba. Bende de s 4
 
LeanbLack

LeanbLack

Üye
Hemen değiştiriyor bi sorun yok
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Bende zaten sorun yok
 


Üst Alt