Ve nihayet G2 ye KitKat güncellemesi geldi

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ve nihayet G2 ye KitKat güncellemesi geldi
Telefon üzerin den kontrol ettiğim de güncelleme gözükmüyor ama pc suite üzerin den güncelleme gözüküyor. Hayırlı olsun.




 
Son düzenleme:


Kareas345

Üye
merak ediyorumda güncelleme sırasında mesele pc aniden kapansa veya elektriklerin gitmesi durumunda nolabilir ?
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
merak ediyorumda güncelleme sırasında mesele pc aniden kapansa veya elektriklerin gitmesi durumunda nolabilir ?
Ne olur bilmiyorum ama siz en iyisi varsa laptop ile güncellemeyi yapın.
 

Kareas345

Üye
eyw kullandığın romun linki ni paylaşır mısın kardeşim
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
eyw kullandığın romun linki ni paylaşır mısın kardeşim
Buradan istediğiniz ülkenin Romunu indirip kurabilirsiniz. Ben Almanya romunu kurdum. Almanya ya özel kamera optimizasyon güncellemesi geldiği için Almanyayı seçmiştim.

 
Türkbey___

Türkbey___

Üye
Hangi rom yuklu telefonda turkiye mi ve nerden aldin telefonuSimdi kontrol ettim bende neden yok
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Hangi rom yuklu telefonda turkiye mi ve nerden aldin telefonuSimdi kontrol ettim bende neden yok
Hepsiburada.com dan aldım. Telefonum da EUR romu kurulu. Artık hangi ülkeninse bilmiyorum.Bugün itibari ile telefonu güncelledim. Arkadaşlar görünüm açısın dan pek birşey değişmiyor ama performansa açısın dan çok şey değişiyor. G2 zaten hızlıydı ama bu güncelleme ile adeta uçmuş gibi.. eskiden ayarlar simgesine veya galeriye vs bastığım da birkaç saliselik beklemeden sonra o bastığınız şey açılıyordu. Bu güncellemeden sonra bastığınız anda bastığınız şeye geçiyor. Kasma sıfır...

Batarya performansında bir değişiklik var mı yok mu onu ise zamanla göreceğiz
 
nicked

nicked

Üye
Banada geldi güncelleme ama kararsizim guncellemelimiyim sizce?
Guncelleyen arkadaslar sarjda bi degisiklik.varmi?
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: nicked
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ota olarak sunulmadı hala.Aksam mobile support'dan indirdim ben de 1.6 gb boyutundaydı ama kararsız kalıp kurmadım EUR kullanıyorum daha stabil bi final sürüm sunulabilir belki ota olarak yakın zamanda :hmmm
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ota olarak sunulmadı hala.Aksam mobile support'dan indirdim ben de 1.6 gb boyutundaydı ama kararsız kalıp kurmadım EUR kullanıyorum daha stabil bi final sürüm sunulabilir belki ota olarak yakın zamanda :hmmm
Kesinlikleo indirdiğinizi telefonunuza kurmayınız. Bende EUR romunu kullanıyordum ama Ota dan güncelledim ?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Kesinlikleo indirdiğinizi telefonunuza kurmayınız. Bende EUR romunu kullanıyordum ama Ota dan güncelledim ?
Ota mı? Pc suite'den güncellemediniz mi? Telefon üzerinden hala sunulmamıs ben kontrol ediyorum :bilmm
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Ota mı? Pc suite'den güncellemediniz mi? Telefon üzerinden hala sunulmamıs ben kontrol ediyorum :bilmm
Ha pardon pardo pc suite üzerinden güncelledim. doğrudur bendede ota da gözükmüyomrdu. ota yı neden bekleyeckesiniz ki ? sizde pc üzerinden güncelleyin
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ha pardon pardo pc suite üzerinden güncelledim. doğrudur bendede ota da gözükmüyomrdu. ota yı neden bekleyeckesiniz ki ? sizde pc üzerinden güncelleyin

Pc suite en güncel sürümde olmasına ragmen baglantı sorunu yasıyorum telefon üzerinden lg yazılımını seçmeme ragmen baglantı sorunu yazıyo.Telefonu görmüyo pc suite sanırım bilgisayarın usbleri ile sıkıntı yasıyorum driver konusunda.Ben de mecburen mobile supportdan indirdim ama kurmadım zaten pc suite ile aynı yazılım olma ihtimali var indirdigimin
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Pc suite en güncel sürümde olmasına ragmen baglantı sorunu yasıyorum telefon üzerinden lg yazılımını seçmeme ragmen baglantı sorunu yazıyo.Telefonu görmüyo pc suite sanırım bilgisayarın usbleri ile sıkıntı yasıyorum driver konusunda.Ben de mecburen mobile supportdan indirdim ama kurmadım zaten pc suite ile aynı yazılım olma ihtimali var indirdigimin
Bir dakika sana USB driverları tanıması için bir link atayım, linktekini indir kur , büyük ihtimalle tanıyacaktırBuyur kardeşim buraya upload ettim. inşAllah işine yarar

 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Bunu daha önce de kurdum lg sayfasında destek kısmından indirdim fayda etmedi.Telefonu bagla diyorum telefon baglı usb ile hatta gezginden dosyalara erisebiliyorum telefondaki ama suite görmüyo bagla dedigimde aygıttan yanıt yok diyo klasik bi sorun bu sanırım nette arastırdım sd kartı takıp çıkarın diyolar da g2 için böyle bi imkan yok..
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bunu daha önce de kurdum lg sayfasında destek kısmından indirdim fayda etmedi.Telefonu bagla diyorum telefon baglı usb ile hatta gezginden dosyalara erisebiliyorum telefondaki ama suite görmüyo bagla dedigimde aygıttan yanıt yok diyo klasik bi sorun bu sanırım nette arastırdım sd kartı takıp çıkarın diyolar da g2 için böyle bi imkan yok..
İlginç. Ben hiç öyle bir soruna rastlamadım. Usb kablonuz orjinal değil mi ?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Tabiki
 


Üst Alt