İhtiyar007
Üye
Aleyküm selamDostlar selamun aleyküm. Var olun, buralardayım![]()

Aleyküm selamDostlar selamun aleyküm. Var olun, buralardayım![]()

küfür eden veya ima eden kimler se şikayet etmen gerekir hoşuna gitmeyen veya emeğe saygı göstermeyen girmesin konulara@OttomaN TigeR az mı bekledik@Suyaka ya sen ? @papakudioflu ya sen hünkarım ben her gün içten içe Belle için Elop'a giydirirken ilk paylaşmıştın Belle'nin geleceği gerçek günü
@Sensation bildiğim en eski ve paylaşımcı moddun @Ediz Yiğit üst konularına hastaydım
Eyvallah diyorum yaptığım oyunlara üstü kapalı küfürle karışık teşekkür mesajları alıyordum (teşekkür mesajları hemen hemen hepsiydi yazılanların,küfür çok azdı ama iyi geliyordu) ,ima edileni anladıkça gülmekten kafam çatlıyorduSenin paylaştığın oyunları da az oynamadık
Gören çocuk sigaraya başlar![]()

symbian candır gerisi windows phone![]()

Symbian favorim windows phone geleceğim
hayatımda android'e yer yok 
Devam et böyle, doğru istikamettesinSymbian favorim windows phone geleceğim
hayatımda android'e yer yok
![]()

Devam et böyle, doğru istikamettesin![]()
Cihanî Sultanım, hürmetler![]()
bilmukabeleküfür eden veya ima eden kimler se şikayet etmen gerekir hoşuna gitmeyen veya emeğe saygı göstermeyen girmesin konulara![]()
ben eğlendiğim için şikayet etmedim ama ileri gideni de ettim tabi 
ooo gençler toplanmış.
hadi bir haber daha vereyim hünkarım:
Nokia Symbian aslında devam ediyor. Sadece adı Nokia X AOSP oldu ama taban Symbian S^4![]()

ooo gençler toplanmış.
hadi bir haber daha vereyim hünkarım:
Nokia Symbian aslında devam ediyor. Sadece adı Nokia X AOSP oldu ama taban Symbian S^4![]()

aynen katılıyorum sanaandroid kullanınca symbianin yüzüne bakası gelmiyor insanın![]()
Çok ayıp symbian aaynen katılıyorum sana

ooo gençler toplanmış.
hadi bir haber daha vereyim hünkarım:
Nokia Symbian aslında devam ediyor. Sadece adı Nokia X AOSP oldu ama taban Symbian S^4![]()

Ağlama beni de ağlatacaksın

ben şaka mahiyetinde demiştimaynen katılıyorum sana

ben şaka mahiyetinde demiştim![]()

