Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar



Suyaka

Suyaka

Üye
Cihanî Sultanım, hürmetler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
asigsasi

asigsasi

Üye
@OttomaN TigeR az mı bekledik :D @Suyaka ya sen ? @papakudioflu ya sen hünkarım ben her gün içten içe Belle için Elop'a giydirirken ilk paylaşmıştın Belle'nin geleceği gerçek günü :) @Sensation bildiğim en eski ve paylaşımcı moddun @Ediz Yiğit üst konularına hastaydım :D

Eyvallah diyorum yaptığım oyunlara üstü kapalı küfürle karışık teşekkür mesajları alıyordum (teşekkür mesajları hemen hemen hepsiydi yazılanların,küfür çok azdı ama iyi geliyordu) ,ima edileni anladıkça gülmekten kafam çatlıyordu :ehe Senin paylaştığın oyunları da az oynamadık :D

Gören çocuk sigaraya başlar :D
küfür eden veya ima eden kimler se şikayet etmen gerekir hoşuna gitmeyen veya emeğe saygı göstermeyen girmesin konulara :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Suyaka

Suyaka

Üye
Eyvallah eski dostlar kulübü :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
sekajmer

sekajmer

Üye
symbian candır gerisi windows phone :D
 
Suyaka

Suyaka

Üye
C7'm duruyor hâlâ. Ona kıyamıyorum, insanın geldiğini yeri unutmaması gerek ;-)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve asigsasi
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ooo gençler toplanmış.

hadi bir haber daha vereyim hünkarım:

Nokia Symbian aslında devam ediyor. Sadece adı Nokia X AOSP oldu ama taban Symbian S^4 :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi, Cihanî Sultan, sekajmer ve 1 kişi daha


Üst Alt