Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
CFW yapmayı unutmuş olabilirim ben :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve Silinen Üye 2480407


Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
symbian candır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
@yaren_dede dostum android den çık biraz hava al :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
androide alışamıyorum nedense :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
aslında basit kullanımı var tablet üzerinde kullanıyorum çok rahat :)
abi deniyorum deniyorum 4 5 uygulama yükleyince sistem accayip kasıyor inanmayabilirsin ama benim telefonda
484 oyun uygulama var hiç kasmıyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
doğrudur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
benden hiç bahsedilmemiş aşkolsun..o kadar ücretli uygulamalar paylaştık pabucumuz dama mı atıldı :)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Symbian olmedi,olmeyecek!
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
akondd

akondd

Üye
Biz ölmedik ne zaman telefon kırılır o zaman bide ölürüz. Tabi 603 ü parçalaya bilirsem :D bu gidişle o beni öldürecek gibi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
benim c6-01 ne yapıyordur acaba erzincan semalarında :) mutlu mudur yeni sahibiyle
 
  • Beğen
Tepkiler: palpolisi
Symbianizer

Symbianizer

Üye
N8 im 808 im olsa değiştirmezdim asla telefonu :cry: Nokia 500 olunca insan wp ye bakıyor Nokia 500 e bakıyor Çal kemancı modu :(
 
palpolisi

palpolisi

Üye
:D arkadaşlar Belle refreş kullananlar opera mobile kullanın tarayıcı olarak opera mini değil ha nokianın browser i donuyor zamanında bu yüzden telefonu duvara fırlattım 1250 tl lik cihaz ı şimdi 300 e alan yok nokia e7 ve emülatör ler var örnek AntSnes ve Playstation portable oyunlarını oynamaya yarayan Ppsspp uygulaması yani emülatör youtube ye yaz izle öğren
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
androide symbian launcher bulup kullanasim var :-)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
insan benide etikenler :ühü
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Hala c6-01 var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Aynen yatiyor 2 tane vardi zaten tekini satmistim teki müsfettelik cekmecede duruyor
 
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007


Üst Alt