[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar

erdinç1998476

Üye
job manager calculator nasil kuruluyor
Tabi ki hocam şimdi upload eder atarım.MMS:
Görev Yöneticisi (Türkçe):
Hesap Makinası (Türkçe):
Hesap makinasıda ingilizceydi onuda paylaşıyım türkçe olarak. İsteğe göre türkçe bildirim barını atarım.
bildirim panelinide atatsaniz sevinirim
 


NovaTR14

NovaTR14

Üye
SystemUI (Türkçe bildirim paneli): Buyrun hocam
 

erdinç1998476

Üye
nasil yukleniyor yuklemedim

SystemUI (Türkçe bildirim paneli): Buyrun hocam
yukluyorum uygulama yuklenemedi diyor task manageri silip onun ustunemi yulicez.

birde kernel i nasil yukicez soylerseniz sevinirim
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Kurulumu yanlış yapıyorsunuz çünkü root explorer kuracaksınız ve dosyaları kopyalatıp system/app klasörünün içine kopyalayacaksınız.
 

erdinç1998476

Üye
google play den ucretsiz olanini indirdim exploler in icine giriyorum system apps in icine yapistir diyorum olmuyo you cannot paste..... diye bir yazi cikiyor



Kurulumu yanlış yapıyorsunuz çünkü root explorer kuracaksınız ve dosyaları kopyalatıp system/app klasörünün içine kopyalayacaksınız.
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
o zaman root browser kurun hocam en iyi bu. aynı şekilde tekrar deneyin
 

erdinç1998476

Üye
root browser i kurdum system apps in icine kopyaladim ama degisilik olmadi
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Telefona reset attınız mı hocam ?
 

erdinç1998476

Üye
attim simdide bildirim paneli home tusuna basinca gelen sey komple giitti acil yardim
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Kusura bakma hocam bu ara android sdk ile filan uğraşıyorum. son bir şey vardı. Root browser dan system/app a gir. Attığın dosyalara uzun bas menü çıkacak ordan permissions a bas pencere çıkacak ordayı
--------------Read ---Write------Execute
Owner----------✔-----✔
Group----------✔
Others---------✔

bu şekilde işaretle yeniden başlat telefonu kusura bakma tekrardan
 
basatoguz

basatoguz

Üye
merhaba arkadaslar bu romu yüklediğimde telefon konuşmasında karşı tarafa sesim az ve boğuk gidiyor ve bu sadece cm9 tabanlı romda oluyor cm10 yada cm10,1de bu sorun olmuyor bunun bir çözümü var mıdır bilen biri yardım etsin lütfen
 
cankan34

cankan34

Üye
cok guzel stabıl tema tskler
 

scope_123

Üye
touchwiz tarzı baloncuk bildirim uygulaması var mıdır arkadaşlar? burdaki touchwiz paketinde mesela mesaj geldiğinde uygulamanın üstünde 1 yazmıyor nasıl yapabiliirm bunu ??
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
touchwiz tarzı baloncuk bildirim uygulaması var mıdır arkadaşlar? burdaki touchwiz paketinde mesela mesaj geldiğinde uygulamanın üstünde 1 yazmıyor nasıl yapabiliirm bunu ??

onun için bildirim içerikli launcher indirmen gerekiyor.
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Çok teşekkürler bu touchwizin üzerine birde hurtsky kernel yükledim önceden kasan subway surfers ve real drift oyununu kasmadan oynuyorum artık çok teşekkürler
 
drag10

drag10

Üye
peki kardeşim önceden bende cm 9 yüklüydü direk üstüne flaslasak olurmu yoksa tekrar cm 9 u kurup mu flaslayayımyahu beyler cm9 yüklü bende üstüne nasıl kurcam bi yardım lütfen
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
peki kardeşim önceden bende cm 9 yüklüydü direk üstüne flaslasak olurmu yoksa tekrar cm 9 u kurup mu flaslayayımyahu beyler cm9 yüklü bende üstüne nasıl kurcam bi yardım lütfen

Temiz bir sekilde kurmani tavsiye ederim. Cm9u once kur gapps ile birlikte. Telefonu kapa. Cwm moduna girip wipe cache/wipe dalvik ardindan verdigim paketi flashla. Tamamdir
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Arkadaşlar touchwizin üstünde hurstky+377 mb ram kernel yükledim acaba real boxing açarmılinkteki kernelmi yoksa hurtsky+377mb ram kernelmi daha iyi acaba
 
drag10

drag10

Üye
Beyler bu romda guc tasarrufu modunu nasil accaz bulaadim ben
 


Üst Alt