Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Kimsenin dikkatini çekmemiş sanırım, tarayıcıda durdur/yenile butonunun yerini değiştirip onun yerine sekmeler butonunu koymuşlar hoş olmuş :)
hocam o zaten mümkün ki, ben şu an onu sekmeler butonu olarak kullanıyorum zaten. IE > Ayarlar dan zaten değiştirebiliyorsun
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
zannetmiyorum. Bence uygulama listesinde görünüm ayarları ve kişiselleştirmeler yapıldı ve hepsini bir seferde vermek istemiyorlar. O yüzden de gizlemişler. Zaten yarın konuyu guncelleyeceklerini de haberde belirtmişler.

Evet, uygulamaların kullanım ve yükleme tarihlerine göre sıralanabilmesi özelliği vardı.
Hepsini tek seferde vermemek için bu videoda uygulamalar listesine hiç girmemiş olabilirler.
Senin de dediğin gibi ellerinde WP8.1 yüklü cihaz varken sitenin hitini korumak adına 1'er 2'şer gün arayla azar azar veriyorlar.
 
csH

csH

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ceza87
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet, uygulamaların kullanım ve yükleme tarihlerine göre sıralanabilmesi özelliği vardı.
Hepsini tek seferde vermemek için bu videoda uygulamalar listesine hiç girmemiş olabilirler.
Senin de dediğin gibi ellerinde WP8.1 yüklü cihaz varken sitenin hitini korumak adına 1'er 2'şer gün arayla azar azar veriyorlar.
ayıp ediyorlar ama neyse hadi bu seferlik affettim. :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
ERsin YAvuz

ERsin YAvuz

Üye
hocam cortananın 15 dilde geleceğini söyleyen,Bi site var ama resimde 10 dil var ne ayak bu şimdi :hmmm
 
narnia16

narnia16

Üye
hocam o zaten mümkün ki, ben şu an onu sekmeler butonu olarak kullanıyorum zaten. IE > Ayarlar dan zaten değiştirebiliyorsun
Biliyorum ama burda yenile butonunu ayrı bir yere almışlar, şu anda sadece bir buton kullanabiliyoruz o barda ama videoda görüldüğü gibi 8.1 de iki buton kullanmak mümkün :)
 

Warnings

Üye
Evet, uygulamaların kullanım ve yükleme tarihlerine göre sıralanabilmesi özelliği vardı.
Hepsini tek seferde vermemek için bu videoda uygulamalar listesine hiç girmemiş olabilirler.
Senin de dediğin gibi ellerinde WP8.1 yüklü cihaz varken sitenin hitini korumak adına 1'er 2'şer gün arayla azar azar veriyorlar.
Nerden Aldılar 8.1 Cihazı Acıba Kardeşim ? :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
hocam cortananın 15 dilde geleceğini söyleyen,Bi site var ama resimde 10 dil var ne ayak bu şimdi :hmmm

Bazı dillerin değişik lehçeleri var. (İngilizce-USA, İngilizce-EN, Portekizce-Brezilya, Portekizce-Portekiz, Çince-Çin, Çince-Tayvan gibi...)
Onları da saydıkları için 15 diyorlar.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Konu çoşmuş :D gelmeden yorum yapmayacağım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu iş iyice cadı avına döndü. Tamam itiraf ediyorum ben de Windows Phone 8.1 kullanıyorum. Yarın bir video çeker merak ettiğiniz her şeyi videoda anlatırım.









tamam tamam şaka yaptım vurmayın:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43, pirenuri, kursat99 ve 4 diğerleri
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Bu iş iyice cadı avına döndü. Tamam itiraf ediyorum ben de Windows Phone 8.1 kullanıyorum. Yarın bir video çeker merak ettiğiniz her şeyi videoda anlatırım.









tamam tamam şaka yaptım vurmayın:ehe
şaka yaptığını nerden bilelim






:D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bu iş iyice cadı avına döndü. Tamam itiraf ediyorum ben de Windows Phone 8.1 kullanıyorum. Yarın bir video çeker merak ettiğiniz her şeyi videoda anlatırım.









tamam tamam şaka yaptım vurmayın:ehe

sopa:

Fake'ler, gerçekler havada uçuşurken şakası bile ortalığı ayağa kaldırır...

:kop2:
 
ON9

ON9

Üye
Kimsenin dikkatini çekmemiş sanırım, tarayıcıda durdur/yenile butonunun yerini değiştirip onun yerine sekmeler butonunu koymuşlar hoş olmuş :)
onu zaten seçebilirsiniz isterseniz
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Size WP 8.1'li Lumia 520'mden bahsetmiş miydim? :scooter:

Özgür abi gelmeden gideyim ben :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sadece Bir Soruydu Ama Cevaplamadığınız İçin De Teşekkürler Bir İfadeye Bu Kadar Takanı İlk Defa Sizde Gördüm Nedense :D
ifadeler forumda daha kolay anlaşılabilir ve ruh halini yansıtacak mesajların yazılabilmesi için kullanılıyor. Amacı dışında gerekli gereksiz her mesajda anlamsız veya mesajla ilgisiz ifade kullanımı da forum düzeni ve huzurunu bozacağı için gerektiğinde ceza vermekten hiç çekinmeyeceğimizi bilmenizi isteriz. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS, Dexter Morgan, bulutsuzgece ve 1 kişi daha


Üst Alt