bulutsuzgece
Üye
Failler fake gibi gösteriyo ama inşallah gerçektir.Daha önce paylaşıldımı bilmiyorum ?
Bu görüntüler WP8.1'in çok eski sürümlerine ait.
Şu an bir geçerliliği yok.
Failler fake gibi gösteriyo ama inşallah gerçektir.Daha önce paylaşıldımı bilmiyorum ?
Bildirim ışığı neden yanıp sönüyor ve video yani nasıl sahte olabilir ki ? Hataları olan bir beta gibi geldi bana. Ve o sensor bildirim ışığı gibi yanıp sönerse çok iyi olur
58. saniyede adam daha ekrana dokunmadan uygulama kapanmaya başlıyor adam hemen toparlamaya çalışıyor yüksek ihtimalle @bulutsuzgece nin dediği gibi çekilmiş bi videoMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
@Sensation @papakudioflu @OttomaN TigeR @Mr.H @csH @dakamon
WP8.1 & Lumia 520

Her videoda farkklı, ben inanmıyorum pek. Birinde bildirim merkezi var, birinde yok başka bir şey var. anlamadım gitti..
İşte bu olmuş. FM radyo arayüzü ilk kez göründü ve güzel olmuş. Ayarlarım Senkronizasyonu ise bana tekrardan IE kullandırabilir.Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
WP8.1'li Lumia 920 görüntüsü geldi!
@Sensation @papakudioflu @Mr.H @pirenuri @Esendağlı @OttomaN TigeR
İşte bu sızıntıMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
WP8.1'li Lumia 920 görüntüsü geldi!
@Sensation @papakudioflu @Mr.H @pirenuri @Esendağlı @OttomaN TigeR
Artık klişe oldu ama bir atasözü der ki:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
WP8.1'li Lumia 920 görüntüsü geldi!
@Sensation @papakudioflu @Mr.H @pirenuri @Esendağlı @OttomaN TigeR

işte bu yüzden bir video diğerini tutmuyor3.kolon,bildirim merkezi nerde acaba,gelmeyecekmiydi?
bildirim merkezi var ki ayarlara girdiğinde action center yazıyorişte bu yüzden bir video diğerini tutmuyor
