3 karo gördüm sankiMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
@Sensation @papakudioflu @OttomaN TigeR @Mr.H @csH @dakamon
WP8.1 & Lumia 520


Çok gerçekçi gelmedi sanki uygulama gibi çünkü kilit ekranı açılışında ekranın tamamını kullanmıyor sağ ve solda siyahlık kalıyor keza aşağı çekerek kapatırken de, birde sanki başka cihazın yazılımı gibi yazılar falan da küçük ama güzel görünüyor tabi orası ayrı.Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
@Sensation @papakudioflu @OttomaN TigeR @Mr.H @csH @dakamon
WP8.1 & Lumia 520
Sensör olmasın ? kamerada görünüyor çünkü infrared led gibi.Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bildirim ışığı mı o görünen![]()
Kasıyor, karolar kendi etrafında kafasına göre dönüyor fln fake resmenÇok gerçekçi gelmedi sanki uygulama gibi çünkü kilit ekranı açılışında ekranın tamamını kullanmıyor sağ ve solda siyahlık kalıyor keza aşağı çekerek kapatırken de, birde sanki başka cihazın yazılımı gibi yazılar falan da küçük ama güzel görünüyor tabi orası ayrı.![]()
eee 3 kolon var???Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bildirim ışığı mı o görünen![]()
Videoya fake demek için çok erken büyük olasılık ile optimizasyondan uzak olan bir beta sürümü yüklü cihazda

hayır o neden oluyor biliyormusunuz çift tık sensörü yanp söndüğü için mesela kumandayı alın elinize tuşa basılı tutun telefonun kamerasına gösterin bakın nolcakEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bildirim ışığı mı o görünen![]()
8.1 de bence glance 520 ye de gelir 625 e de sizce?3 kolon ve o kadar live tile telefonu biraz kasmış gibi geldi bana![]()

gelmez kesin ve net bi ara haber çıkmıştı galba ben aradım bulamadım microsoft en çok 520 ye ve 4.inç ve üzeri cihalara destek vericek daha çok diyorlardı doğrumuyduaynen fake değil gibi duruyor 620ye de gelir mi 3. kolon![]()

Mağara.com 3 GÜN OLDU GELELİ KARDEŞİMBeyler wp store ye güncelleme geldi dokun hakkında güncelleyin ayarlardan dokun a girin tuş tiritreşim ayarları var 8.1 den önce yapmışlar

telefon kasmaktan ölüyor resmenMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
@Sensation @papakudioflu @OttomaN TigeR @Mr.H @csH @dakamon
WP8.1 & Lumia 520
